לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על נגה


אני... מתבגרת [מאוהבת] לא נורמלית, אבל אין מה לעשות... תיהנו!

Avatarכינוי:  נגה בלי ו'.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

טוב נו, עכשיו אני חייבת (:


אז 7 עובדות שלא ידעתם עליי.

או שכן?

 

1. עד איזה גיל 7 או 8 המיטה שלי הייתה מפוצצצצתתתת בבובות פרווה קטנות. של הכל! מיקי ומיני מאוס, פו הדוב וחבריו, חיום, דובים, ואפילו ארנב סגול קטן.

 

2. הצבע האהוב עליי מאז ומעולם הוא אדום, למעט שנת הבת מצווה, שבטיפשותי החלטתי שאני אוהבת תכלת. [משם יש לנו את התמונות הי-ח-י-ד-ו-ת, שאני לבושה בגוון של כחול, ונטע לבושה באדום].

 

3. אני שונאת שואנת שונאת שונאת מתעבת שונאת שונאת שוווווווווווווווווווווווווווננננננננאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתתת,

קוקוס.

איכס. לא את המיץ / מים האלה שבו, לא את הריח, לא את החלק הלבן שאוכלים, ולא את הסבון בריח קוקוס. פוי.

 

4. בא לי לגור בפנימייה O: רק כדי לדעת איך זה. להיות במקום שאני לא מכירה אף אחד, לישון כל יום עם אותם אנשים, וסתם להיות כזה עם החברים שלי כל היום...

 

5. כששולחים לי מכתבי שרשרת, גם אם המטרה טובה והכל, באלי לירות במישהו.

    *ראו הוזהרתם*

אולי מדי פעם מגיע אחד חביב שאני שולחת XD

 

6. קראתי את רוב הספרים שלי יותר מפעמיים. את ספרי הארי פוטר קראתי חלק פעמיים, וחלק ארבע פעמים XD

עצוב לא?

 

7. חלום חיי הוא שיהיה לי את הצבע עיניים וצבע שיער שהיה לי כשהייתי בת שלוש.

 

8. סתם, כבר עשיתי 7.

לכמה אנשים אני צריכה להעביר את זה?

אה כן, 7...

 

טוב אז אני מעבירה ל.....

נטלי, מייני, קרינה, אלון *אה שיט הוא סגר את הבלוג?*, שירלי, קבוצת שיבי [XD], וליונתן *גאד דאמט! גם הוא סגר ><*. נגמרו האנשים בישרא XD

טוב. מי מתנדב להודיע להם?

 

 



 

 

נ.ב.

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=264935&blogcode=10295313

 

כתוב טיפה בהגזמה, אבל אני מסכימה עם זה שתצביעו 5 XD

נכתב על ידי נגה בלי ו'. , 16/12/2008 18:02  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/3/2009 21:46



15,484
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנגה בלי ו'. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נגה בלי ו'. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)