לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*+*Rock Angle*+*


אנחו מנגנים את המנגינה של החיים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

גלעד שליט חזר וסתם דברים שקראו


גלעד שליט חזר לארץ סוף סוף אחרי חמש בשבי החמאס ואין בן אדם יותר מאושר ממני שהוא כאן איתנו (אני חושבת שכולם אומרים את זה )

אני לא זוכרת מתי עדכנתי כאן לאחורנה ואני מאמינה שזה די מזמן אז עדכן בקצרה כל מה שעבר עליי בזמן הזה בחיים שלי קראו לא מעט  תהפכות אבל אומרים שדברים מסתדרים לטובה לא ?

אממ אחד הדברים היותר טובים שקראו לי בחיים זה שאחי סוף סוף נשוי כדת משה וישראל אחי יצא עם אישתו קרוב חמש שנים את החתונה אני זוכרת בתור מיצאות נפרדת כיאלו היא לא שייכת אליי הייתי כל כך מאושרת שלא אמיתי זה חלק ממני שראיתי את אחי נכנס לחופה התחלתי לבכות זה היה בלתי יאמן  אח שלי הוא חבר הכי טוב שלי אנחו נורא דומים

אמממ בחותנה רקדתי השתלותי נהנתי מכל רגע כולם סיפרו שהםמאוד נהנהו אני חושבת שזה לא המקום או עד כמה דברים אתה עושה זה כמה אהבה שמחה יש באותו אירוע וכמה צריך חברים טובים בשביל זה שיעשו שמח

אמממ עוד דבר שקא שגילנו שאבא שלי חולה סרטן אני לא אוהבת לדבר על זה כל כך כי זה מרגיש מוזר הוא נמצא בשבלים הראשונים של המלחה ככה שהיה מזל גדול שגילנו את זה בתחלה עכשיו הוא עובר טיפולים כימים בע"ה יהיה טוב ונעבור את זה (ודון הכלב שלי גר אצלנו יותר הוא חסר לי אבל שאבא שלי יהיה בסדר הוא חוזר אז בתקווה שנעבור את זה מהר ) אמממ פחות יותר מדומדים עם זה בסדר מזל גדול שגילנו את מוקדם

אמממ עוד דבר שקרא זה  בנושא העבודה עזבתי אינטאל טוב אני אתחיל מהתחלה עבדתי באינטאל בפיורקט זמני כדאי לסיים את המעודפת אחרי כמעט שנתיים דרך אגב יש לי שנתיים שאני מושחררת

בתקופה שעבדתי בינטאל בפעם האחורנה ידעתי שסיימתי את המועדפת אחרי חתימות שכל מיני גורמים החלתי שמספיק ואני הולכת לחפש עבודה במקום אחר כי עד שאינטאל יתחיל זה יקח כמה חודשים וצריך כסף אין מה לעשות  בהתלחה מצאתי מהו שקשור לפלא פון לוולקאם לא ידעתי שיש דבר כזה עד שנכנסתי לעבודה זה היה פורייקט זמני כרגיל מה חדש איתי הינו צריכים להגיד ללקחות שאנחו מעברים אותם להזמנות בגלל שהמון אנשים היו מתקשרים כי שירות לקחות לא עונה להם ואני אומרת (בלב ) מה אתם מפגרים מה עשיתם בזה אתם מתקשרים למיכרות למה מה זה יתן לך מה אני יעשה עם האינפורמציה הזאת לא איכפת לי אמממ היתי שם חודש התחתברתי לבנות ויחסתי נהנתי זה שירות לקחות אבל לא כמו הוט ויס קצת פחות משקל אחרי שהסתיים קיבלתי זימון לעבודה בזק און לין (זה אחד המוקדים) התקלבתי לעבודה בזק בתור ניצגת שירות של אגד אני איכסה לא רוצה לא מתאים לי בעעע אמממ  נכנסתי לשמוע את הנציגה שאגב אמרה לי שחרא במוקד אממ אמרתי לה שמצטערת שלא מתאים לי ואחי מתחתן ואני אצטרך להפסיד ארבע ימים ואם יש משהו אחר אני אשמח כמובן שהיא לא אמרה לי כולם אבל הגורל תמיד מפתיע במקום שהכי פחות תצפה לו

 במסיבת רווקות של גלית (אישתו של מני )

אממ גיסתה של גילת ששמה גם הילה מנהלת צוות באגד כן כן *2080 שם אני עובדת אז יש לי בקשה אילכם  תפיסקו להגיד לי שכונות תתחילו עם עיר לא שכונה זה מעצבן  לפי הבקשה שלי בטח הבנתם שאני עובדת אני כבר חודש וקצת ואני כל כך שמחה שאני עובדת  אין סוף סוף אעבודה קבועה אני שמחה שזה באה בא עכשיו איכשהו עם זה היה קורה לי לפני סיום המועדפת זה היה סוג של סיפסוס מצדי וכל דבר בעתו הכרתי מלא אנשים ואני שמחה על זה אני מרגישה שהתבגרתי מאוד בזמן הזה

אני מאוד נהת שם אני מרגישה שאני עושה עבודה טובה

אמממ נחזור להתחלה של פוסט גלעד שליט ואספר מנקודת המבט לשלי על החזרה שלו ועל מכתב שלא ישלח לעולם או שכן אני עדין לא יודעת (ימים יגדו ) ששמענו שגלעד שליט משתחרר זה היה הזהוי דרך הפייסבוק אני פיתאום רואה את סטוטס  הילד יוצא לחופשי  כל כך שמחתי אני יודעת שהמחיר כבד על החיים לא מותרים לא משנה מה  המחיר השבוע עבר לאט באותו יום קמתי וחכיתי לראות את גלעד אממ הוא היה נראה רזה בקושי זז הכלבה ממצרים ראינה אותו שגלעד מתנשם ולא מרגיש טוב ואני אומרת את כלבה אבל גלעד יותר  מכולם הבן אדם ענה תשובות כל כך טובות אין לי שום דבר להגיד לו כלב הכבוד לך גלעד

כולנו שמחים שגלעד בבית סוף סוף הילד חזר הביתה מצטערת שאני קוראת לו ילד אבל הוא יותר גדול ממני אבל איכשהו זה מרגיש לי שהוא עדין בן 20 מצטערת אבל זה מכתב שהייתי כותבת לגלעד

 

גלעד היקר שלום

אתה בטח לא מכיר אותי ואני לא היתי מכירה אותך עם לא היה קורה לך את המקרה הנוראה זה

בטח מדינת ישראל לא היתה מכירה כמה בחור נפלא אתה אני חושבת שעם היה יוצא לי להכיר בדוק הינו חברים טובים את בן אדם חזק ואני מאחלת לך גלעד שתמשיך להיות ככה חזק

שתשוב כוחות משפחה חברים ומדינת ישראל

שאף אחד לא יקח ממך את החופש שלך

 אני מאחלת לך שתעשה דברים שתמיד חלמתה עלהם ששטרוף את העולם

שמיד תיהיה חופשי מאושר שהיו לך רק ימים  טובים מאושרים שהימים אלהישראו בתור זיכרון

שתיהיה תמיד חזק

באהבה

הילה

אסיים  ממילות השיר של אריק אישנטיין

"כמה טוב שבאת הביתה כמה טוב לראות אותך שוב "

אז חברים שתיהיה לך שנה טובה ומתוקה יותר המוקדמת חיים מאושרים וסוף סוף גלעד שליט איתנו

נ"ב מגניב לראות את השם שלי במהדרות החדשות בעולם :)

יום מקסים

נכתב על ידי Crazy_Rock_Angel , 23/10/2011 11:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Crazy_Rock_Angel

בת: 34

ICQ: 256004891 

תמונה




2,038
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazy_Rock_Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Crazy_Rock_Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)