לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלוואי...



כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

אקטואלי? חח איזה סמיילי עם פנים של מוצצת...


אני מאוהבת באידיוט, זה אקטואלי, זה אקטואלי כבר  8 חודשים... וזה כבר מתחיל לשעמם...

הכי טוב שאקטואלי, זה שאני ולב בסדר, בערך, סיכמנו במילה אחת- פחות או יותר, אבל אותי זה ממש משמח... לב הוא חלק מהחיים -i guess,

אני ויעל במגמת עליה, ככה זה מרגיש, למרות שבמישור הרוחני, אני , אנחנו, גם היא, נראה לי רק במגמת ירידה. אנימקווה שלפחות תמד קצת מאושרת..

אני מתה על דולבי, ואני מתגעגעת אליו כל הזמן, זה מעיק, כי הוא קצין, אז אני לא רוצה להיתקשר אליו לצבא, וסתם להפריע, אני יודעת שהוא מהקצינים שלא תופסים פוזה ותחת על חיילים, הוא באמת שם כדי לעשות את העבודה ובצורה הכי טובה שאפשר, הוא אולי שואף להכי טוב, אבל לא במחיר אנשים, הוא כזה נשמאמי...

נועם- למה אתה לא פה ולמה אתה שם?! אני שונאת את ת"א, ולפעמים מזה בא לי לדבר עם מישו, ואתה שם! פיכסה...

שונאת את ת"א.

חוץ מזה, נשבר לי מעבודה... בא לי חופש... שמישהו יפטר אותי כבר!!!!

ואתה, כן כן אתה, ההוא שלא קורא את זה...

חראבנזונהמעפןחולהנפשעםבעיותבמוחחסרביטחוןשפוטחברהמטומטםאחד!!!

יש לי רק משפט אחד להגיד לך:

צצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לללללללללללללללללללליייייייייייייייייייייייי

ממממממממממממממממממממהההההההההההההההההההחחחחחחחחחחחחחחחחייייייייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםם

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 2/9/2008 22:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,208

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjacky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jacky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)