לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

STAY.


Beyond and to all time I stand

כינוי:  Miss_Murder

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

דברים שהייתי רוצה לומר לך אבל זה מוקדם מידי


נכנסת לחיים שלי בבום. ממש משום מקום.


לא ציפיתי לזה בכלל, ובטח שלא ידעתי שהקשר בינינו יתעצם כל כך בפעם הראשונה שפגשתי בך.


 


אני רוצה לספר לך כמה אתה מיוחד. כמו צדף בודד על החוף שבוהק בשמש הגדולה.


לא מוצאים אדם כמוך כל יום וגם לא כל יומיים. האמת, שגם לא כל חודש, ולא כל שנה.


יש בך "אנרגיה בצורת עשן סגלגל". ככה קראת לזה, ואמרת שגם לי יש כזה בתוכי.


וזה קצת מדהים כי אתה כמעט היחידי שהיה מסוגל לראות את זה בי, לחוש את זה ולהבין בדיוק מה עברתי בחיים בלי שהייתי צריכה לספר... כי אתה פשוט כמוני, מבין אותי בלי מילים.


 


אני רוצה להכין לך כדורי שוקולד מתוקים ומאפינס בננה עד שתתפוצץ מרוב אושר.


אני רוצה שתחזיק לי את היד לתמיד ולא תסכים לעזוב.


אני רוצה לומר לך, שאני חושבת שיש לך פנים של מלאך, ושיש בך משהו טהור, גם אם תחבוש מסיכה שתנסה לטשטש את זה.


אני רוצה להרגיש בנוח איתך יותר, אני רוצה לדבר על הכל ולהרגיש שאכפת לך ושמעניין אותך לשמוע אותי מדברת, כמו שאני גומעת כל מילה שאתה אומר וכל סוד שאתה מספר.


אני רוצה לגרום לך לראות כמה אני מעריכה את כל מה שאתה עושה בשבילי. את הדברים הקטנים והיומיומיים שהכי מרגשים אותי ונוגעים לי בלב.


 


כולם נראים כל כך תפלים ליד הקסם והאור שאתה מפיץ לכל עבר. כולם אפורים בזמן שאתה זורח בצבעים עזים.


אתה כובש, אתה אמיתי. אתה כן ואכפתי ומודע ואוהב ואינטיליגנט ומצחיק עד דמעות. מעולם לא פגשתי אדם כמוך ואני בטוחה שלא אפגוש עוד.


 


אני מקווה בתוך תוכי שיצליח לנו ושנחווה הרבה רגעים מאושרים ביחד.


 


הדלקת לי משהו חדש בלב. משהו רענן וקסום.


      תודה לך.

נכתב על ידי Miss_Murder , 26/5/2013 03:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





29,081

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss_Murder אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss_Murder ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)