לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיוך של אושר (:



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 201769410 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק 1>חיוך של אושר(:


למטהה!

3>

התגיבוP:?

נכתב על ידי , 13/12/2007 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיוך של אושר->פרק1(:


אוקי אז אנחנו שתיי בנות שכותבות את הסיפור..[:

מקווה שתאהבו3>

ותגיבווו

 

פרק 1

 

"נו קדיממהה קסיי! תבחרי חולצה איזה מתוסכבתP:" אמרה לי מילנה.

אני:" קשה יל לבחור! האדומה יותר יפה לוו?" אמרתי ושמתי עליי את החולצה.

"כן..צודקת!גמאני חושב שהאודמה יאפה" נשמע קול.

הסתובבתי וראיתי שתי נערים שנראים בני גילנו.

 

אני:" באממת?@"

"כן" אמר הנער "אני רן וזה שליידי זה גל"

אני: "הי אני קסי וזאת מילנה"

מילנה:"אתם מכאן.? מת"א?"

גל:"כן גמאתן?"

אני:" כן..טוב אני הולכת לשלם בנתיים"

גל:" עוד יומיים ..ביום שבת ישלי יומולדת רוצות לבוא?"

מילנה:"אחלה "אמרה והביאה את המספר שלה ושל קסי.

גל:"אז נדבר(:"

אמר ושניהם יצאו מהחנות.

אני:"מה הם אמרו?"

מילנה:" סתם יש לגל יומולדת..הוא רוצה שנבוא."

אני:"ונבוא?"

מילנה:" כע בטטח! ראית איזה מדהימים:O”

גל היה נער לבנבן רזה בגבוה נורמלי היה לו שיער בלונדיני ועניים חומות ורן היה קצת יותר גבוה

מגל עניים כחולות ושיער חוםשחור כזה.

אני:" אל תישכחי שיש לי חבר!ואני אוהבת מאוד את אלעד"

אני ואלעד חברים כבר תכף חצי שנה..הוא לא ממש גבוה עם שיער חום ועניים חומות לא מיוחד כ"כ

אבל זה לא אומר שהוא לא יפה עם אופי מדהים.

 

צלצול טלפון—

אני:" חחח זה בטח הוא" היא הסתכלה על הצג וזה באמת היה הוא.

"האא את רואה רק מדברים עליוP:"

 

אני:"אלעעדוווש"

אלעד:" הי מקורה מאמי?"

אנ:" אחללה! אני געגעעעת"

אלעד:" גמאני יומיים לא ראיתי אותך! שומעת עוד שעה אני בעזריאלי את שם לא?"

אני: " חח באמת שאנחנו בדיוק בדרך הביתהה"

אלעד:" לאא תישארוו"

אני:" למה אתה בלל בא לעזריאלי?"

אלעד:" הא..אממ סתם אני נפגש עם חבר.."

מילנה:" נוו קסיי בואי כבר ,אני חייבת לעווף כבר"

אני:" טוב מאמי אנחנו צ'כות ללכת ..תמיד יש את מחר"

אלעד:" אז את לא באה?" אמר הטון שלו ניהיה עצוב

-אווף מה הוא עצוב עכשיו..טוב נו נמצא דרך לעודד אותו.-חשבתי לעצמי ועלה חיוך זדוני

אני:" לא סורי בובי:["

אלעד:" לא צרייך בי" הוא אמר וניתק

אווף איזה עצבני...

אני:" טוב יאללה מילנה חוזרים"

מילנה:"מהה? אבל חשבתי שאמרת ש..."

אני:"בואי וזהו" קטעתי אותה ושתינו הלכנו לשבת ולחכות לו..

אחרי חציש עה בבערך..

ראינו אותו נכנס ..מילנה:" הוו סופסווף" היא אמר וקמה אליו

"עצרי שניה" אמרתי לה והחזקתי אותה ושלא תילך

ראינו אותו וליידו הייתה אחת..היא הייתה מוכרת לי אבל לא חשבתי על זה כ"כ.

אני:"מה הוא עושה איתהה?" אמרתי בכעס"הוא לא אמר שהוא בא עם חבר?"

מילנה :"הוא בטח רצה שלא תדאגי וזה.."

עקבנו אחריהם ..הם הלכו לבית קפה שם..

מילנה:" נוו די תפסיקי לדאוג.." מילנה אמרה בלחץ ולקחה אותי משם.

אני:" שנייה תיראי"

 

....: מה קרה אתה מבועס? היא אמרה והתחילה ללטף לו את החולצה.

אלעד:"סתם קסי..נראלי שגמרנו."

....: אל תידאג אני פה לשמח אותך"

היא אמרה תקרבה לנשק את אלעד...

אלעד זז אחורה והיא תפסה אותו ונישקה אותו.

 

נכתב על ידי , 9/12/2007 12:17  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בסך הכל אנחנו3> ב-15/12/2007 23:09
 





1,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבסך הכל אנחנו , 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בסך הכל אנחנו , 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)