לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

D:"


! @ # % ^ & * :]

Avatarכינוי:  - MoRipop -

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

תחרות דולמייקר D:


אני פותחת תחרות דולמייקר

!#%^&*;)

חוקים , חובה לקרוא;

חשוב שתקראו את החוקים האלה ותסכימו להם . (:"

[1] אסור להתערב בתחרות ולהציע הצעות , הכוונה שלכם אולי טובה ,

אבל אני מנהלת התחרות ואני שונאת שמתערבים לי ומנסים לשנות .

[2] אתם חייבים לדעת איך לעצב בובות באתר הזה ולהעלות אותן

לאינטרנט , אם אתם לא יודעים , או שתלמדו או שלא תשתתפו .

[3] כל פרטי ההרשמה הם חובה .

[4] אתם צריכים לדעת איך לקבל ביקורות בצורה יפה , אולי לפעמים בטעות

אעליב אתכם עם הביקורות שלי , אל תיפגעו ואל תקללו , ואם קשה לכם נורא

לקבל ביקורות ולשפר את עבודותיכם בעקבותיהן - אל תירשמו!

עוד משהו : אולי הטעם שלי שונה מהטעם שלכם . אז אם אתם רוצים לנצח

בתחרות , עדיף שתסתכלו על הביקורות שלי ותנסו לעצב ע"פ טעמי שלי .

[5] חובה להגיש את הדול עד לתאריך המצוין בדף השלב . לא יהיו מאחרים .

[6] תוספת ;

מומלץ להשתמש באתר דולמייקר הזה (: 

פרטי הרשמה , כל הסעיפים חובה;

שם פרטי :

מס' בלוג :

האם אני מסכים לחוקים:

האם אני מתחייב לא לפרוש:

האם אני יודע לעצב בובות :

בובה לשלב הראשון :

אוקי אז זה דף ההרשמה כולל הבובות הראשוניות שלכם .

אני אתן לכם ביקורת קצרה כדי שתדעו איך לשפר את הבובות

לקראת השלב הראשון .

התחרות פתוחה להרשמה עד 10 משתתפים מקסימום .

 

הרשומים :

 

[1] ראיסה עם הבלוג הזה

הביקורת שלי על הבובה שלך (:

הפנים חביבות אך את השיער לא אהבתי . החולצה

מגניבה ומותאמת לחצאית אבל סגנון הבגדים לא

ממש לטעמי . המגפיים יפהפיות .

 

[2] רותם עם הבלוג הזה

img237/6901/13152197oj3.gif

הביקורת שלי לבובה שלך (:

קודם כל , הרקע מקסים ותואם לבגדים .

אהבתי בטירררוף את החולצה והחצאית הם

ממש משתלבים ונורא חמודים וקייצים . את השיער

לא אהבתי כי הכובע לא מתאים וגם השיער עצמו

פשוט למדי ולא באיכות הכי טובה , הפרצוף מתוק .

חבל שאין נעליים . אבל בכללי - בובה מהממת ;]

 

[3] מרילי עם הבלוג הזה

הביקורת שלי על הבובה שלך (:

אוקי , דבר ראשון - הבובה לא באיכות הכי טובה . אני ממליצה

לך להשתמש בדולמייקר ה ז ה  ואז האיכות תהיה מעולה .

הפנים והשיער רגילים למדי , החולצה ממש יפה , החצאית

לא משהו וגם הנעליים . להבא תעשי מהדולמייקר  ה ז ה  .

יש שם באיכות טובה יותר ובגדים/פרצוף/שיער מעודכנים ^^

 

[4] נטע עם הבלוג הזה

הביקורת שלי לבובה שלך (:

וואו , בובה משגעת ! הפנים מדהימות והבגדים

ממש ממש יפים וגם מתאימים , הסנדלים נחמדות ,

הרקע פשוט מהמם (: את השיער טיפטיפה פחות

אהבתי , אבל במקרה הזה הוא די התאים .

כל הכבוד !! קלעת לטעם שלי ^^

 

[5] ניצן עם הבלוג הזה

הביקורת שלי על הבובה שלך (:

הפנים מהממות , ממש אהבתי אותן . השיער נורא חמוד

החולצה משגעת , אבל המכנס לא מתאים וגם לא אהבתי

אותו (הגזרה שלו לא הכי באופנה..) הנעליים חביבות .

 

[6] שהם עם הבלוג הזה

הביקורת שלי לבובה שלך (:

קודם כל - הפנים מקסימות והשיער ממש חמוד .

החולצה מקסימה , המכנסיים חמודות אבל הן לא

היו הכי מתאימות[ חצאית הייתה ממש משתלבת יפה]

הכפכפים נחמדות הרקע יפה .

 

 

 [= בהצלחה =]

נכתב על ידי - MoRipop - , 22/4/2008 15:26  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קים ב-10/6/2009 18:45
 





8,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- MoRipop - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - MoRipop - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)