לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים במסלולים עגולים


וכך נחייה באושר... הסקס שולט בעולם יחי עולם הזוגיות

כינוי: 

בת: 59

Google: 

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2018

תנו לחיות בשקט.


יכול להיות שאני לא מבינה אנשים? אני? חשבתי שאני אדם מתחשב ומבין .. עדיין חושבת ככה.

יושבים לו מיעוט ששם לו לדגל להחליף את השלטון ... וכמו טרמיטים סליחה מראש על ההשוואה 

מנסים לגרד עוד קול אם וכאשר יהיו בחירות. 

אז יש הדברה ... למי שלא יודע מאד יעילה אצל איתן מבאר שבע (פרסום) הוא איש קצת לא מובן ברושם ראשוני, 

אבל יש לו נוסחה מעולה להכחיד את הטרמיטים. הבעיה שאתה לא יכול לדעת מתי תבוא מלכה חדשה אליך לחצר לבנות שוב קן 

ההדברה מספיקה למעל שנתיים ... אחר כך זה טיפול מקומי. 

עכשיו אתם מבינים איך קפץ לי לראש טרמיטים. (תאשימו את שחר חסון, אני צופה בו לאחרונה, ולאחרונה הוא ממש השתפר) 

בכל אופן אני גם לא מבינה איך אנשים מחברים כל שטות לביבי. מי שלא מבין בנימין נתניהו הוא אדם בשר ודם, כן אדם מצליח כן אדם משכיל, 

ראש הממשה שלנו ביבי נתניהו, חד משמעית אני גאה בו!

א. על החוסן שלו ב. על האישה שאיתו (אני מזמן הייתי קופצת ראש) כל שאר הדברים רק נדבכים.. 

מחויב רק כפועל יוצא... כן אני רוצה אדם כזה שיהיה בו חוסן ששום דבר לא יזיז אותו מהשקפותיו ואמונתו,

כן אני רוצה אדם שיראה ברבים איך מתנהג גבר גם כאשר הספינה עומדת לטבוע אבל הוא עדיין יודע להוביל אותה לחוף מבטחים,

אדם שמשפחתו אוהבת אותו, אחרת הוא לא היה מגיע לאן שהגיע, אדם שבניו יוצאים מגדרם עבורו.

יש לכם כזה באמתחתכם? לי יש, אבל הוא לא רוצה להיות ראש ממשלה, נתתם לי את בוז'י עשיתם צחוק מהעבודה,

ריסקתם את מפלגת העבודה.

ביטחון:- שיקום אחד ויראה לי חד משמעית שהוא יכול בוודאות ב100% לתת לי ביטחון בארץ האבות שלי, לא יקום.

עמוק בפנים אתם יודעים עכשיו יותר מתמיד כמו תמיד, שאנו כאן בארצינו נלחמים על קיומנו. קשה הקטע הזה, אבל אף אחד לא יכול 

להבטיח לי שמחר אני לא אהיה המטרה של איזה פלסטיני מתוסכל או חמור מזה, של פסיכופט אחר, אני לא חיה בנדמה לי. 

אני לא שוכחת אף אחד/ת מהנופלים אפילו לא לרגע. 

 

למען הסר ספק, רוביק דנילוביץ ראש העיר שלי, משכמו ומעלה... גאה בו! וגם בעירו יש מקומות לשפר, והוא מודה בזה. 

ביננו לא צריך הרבה להבין שביבי לפנינו מנהיג אמיתי, כזה שהטרמיטים לא יכולים לגרד אותו מלאחוז את הספינה. 

יש עוד הרבה דברים לשפר ... כמו בכל בית כמו בכל מדינה, נכים! נוגע מאד לליבי אבי ז"ל היה נכה, כמו שינוי קונספט בחינוך! אפשר לאפשר לילדים ללמוד מהבית מהקונכיה שלהם.. אתם לעולם לא יכולים לדעת מה עובר במוחו ילד ... בטח שלא כשיש לך ארבעים מוחות כאלה בכיתה, אולי פחות אבל זה לא האישו מר בנט. 

לאפשר לאמא להישאר עד גיל שנתיים / שלוש בבית עם הילדים, כי אין כמו אמא בגילאים האלה, וזה נותן בסיס חזק לילד כשיגדל, הרי כולנו דואגים לדור ההמשך. 

להקים מפעלים להעסיק גם את המבוגר עד גיל 75 רק אם הוא מעוניין .. לתת את זכות הבחירה למבוגר כמו לתת זכות בחירה לילדים שלנו כנ"ל.

להקים מוסדות חינוך לשם למידה על רווחים באינטרנט, מה שלא תעשו העולם הולך לכיוון הזה, ואוטוטו כבר יהיו יותר עסקים אינטרנטיים מאשר עסקים עם קונספט של ללכת לעבודה ב9 ולחזור בחמש, כבר היום אם אתה לא באינטרנט אתה לא קיים. (אחלה שיר אגב working nine to five)

מעוניין בהזדמנות עסקית שעוסקת בהנאות החיים? הנה יהיה שווה לכם להשאיר פרטים http://bit.ly/2OZyGiW

לתת יותר לחיות מקום בעולמינו ... יש לנו מלא חתולים בשכונה שעושים עבודה נהדרת עם העכברים, יש לנו הרבה כלבים בשכונה, שדואגים שהחתולים לא יעלה להם הדם לראש, יש לנו חיים למרות כל הקשיים, יש לנו ביטחון שפוי ולא עם יד על ההדק, יש לנו צבא חזק, זה אנחנו חברים, צבא עם עדיין, יהיו כאלה שיחלקו עלי כמו על שאר הבנותיי ... אין שחור ולבן .. כמו שאין רק טרמיטים ... 

בכל מצב טרמיט או לא, כולנו חלק מאיתנו וכולנו רוצים דבר אחד ... תנו לחיות בשקט. 

מי שחולק עליי שלא יצפה ממני לפתוח עימו בדיאלוג על רומו של עולם, לא יקרה. כמו שכתבתי שורה אחת למעלה "תנו לחיות בשקט". (באינטרנט)

 

 

 

נכתב על ידי , 13/12/2018 10:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליודעת הכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יודעת הכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)