לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We can go where we want to, The night is young and so am I


Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience.

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

אף פעם


מצאתי את השאלון הזה סתם מסתובב פה
זה אומר שזה ידחוף את הפוסט ללימור קצת למטה אבל לא נורא, ניראה לי היא תסלח לי
(דרך אגב אין לי מושג מה אני עושה פה, מזמן לא נכנסתי לבלוג הזה חוץ מהפוסט הקודם מהיום בבוקר)

מש שמחוק זה כמובן מה שעשיתי חחח

אף פעם לא היה לי כלב.
אף פעם לא עישנתי.
-אף פעם לא כתבתי סיפור עם יותר מחמישה דפים. (אממ עבודה בתנך בכיתה ו נחשב? לפחות ניראה זה היה בתנך..)
-אף פעם לא הייתי ברוסיה.
-אף פעם לא הייתי במועדון חשפנות. (מסיבת יום הולדת 18 מטורפת חח)
-אף פעם לא ראיתי שלג. (פעם אחת, בידיוק ליפני שנה, אם חרמון זה בכלל נחשב כשלג)
-אף פעם לא הייתי בצירים/לידה של מישהי.
אף פעם לא נעלתי עקב של יותר מ15 סנטימטרים.
אף פעם לא הייתי ער ליותר מ37 שעות.
אף פעם לא צבעתי את השיער, (חחח נו באמת צבעתי את השיער בידיוק ליפני שבוע, ואז הייתי צריך להחזיר לשחור כי בטח היו מכניסים אותי שוב לכלא צבאי חחח)
אף פעם לא התפשטתי בגלל רצון של מישהו.
אף פעם לא הצלחתי לחבב גיאומטריה.
אף פעם לא שברתי עצם בגופי. (Im Unbreakable!)
אף פעם לא החלקתי על הקרח.
אף פעם לא נעקצתי על ידי דבורה.
אף פעם לא פוצצתי מישו מכות רצח מעצבים. (אממ לתפוס מישהו תוך כדי ריצה ולהעיף אותו בשיא הכוח לתוך קיר נחשב?)
אף פעם לא הייתה לי מערכת יחסים של יותר מחצי שנה. (10 חודשים :) עוד מעט 11 )
אף פעם לא הצטלמתי ברצף יותר מ50 תמונות. (אממ לא זכור לי, אבל זה אני אז רוב הסיכויים שכן)
אף פעם לא נעלתי קרוקס. שיט! ידעתי שזה יחזור לרדוף אותי, פעמיים אוקי? פעם אחת שהורדתי את הכלבה עם הקרוקס של אח שלי ועוד פעם לקחתי קרוקס בכלא הצבאי למקלחת
אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי.
אף פעם לא אהבתי צבע חום. צריך באמת הסבר לאיזה אסוציאציה זה עושה לי?
אפעם לא קיבלתי במבחן כלשהו פחות מ-31. (אממ שוב לא זכור לי, אבל למדתי אזרחות והיסטוריה וכל החרא הזה אז בטח מתישהו כן)
אף פעם לא הייתה לי עבודה ליותר מחודש. (בסקרי טעימות המעצבנים האלה ששואלים אתכם בקניונים אם אתם רוצים לבוא לטעום משהו תמורת מתנה)
אף פעם לא עשיתי בדיקת דם. -אממ בדיקת דם לא, אבל בידיוק ליפני שבועיים תרמתי דם :)
אף פעם לא אמרו לי "אתה צריך להרזות". אני דיי שחיף, אבל הצבא הזה משמין אותי :(, לא אוהב אותו...
אף פעם לא אהבתי גשם.(כפרע על גשם O:)
אף פעם לא שתיתי אבסינת'. חחח לא סתם אבסנת' אלא אבסנת' שחור :)
אף לא דיגמנתי.
אף פעם לא ידעתי לשיר. אני נשמע כאילו מישהו שחט חתולה
אף פעם לא ראיתי דולפין במציאות. ריף הדולפינים באילת
אף פעם לא עשיתי דיאטה.
אף פעם לא רצתי יותר מקילומטר ברצף.
אף פעם לא קראתי ספר עם יותר מ1000 עמודים. - הגעתי עד 900...
אף פעם לא הייתי בסיני.
אף פעם לא עשיתי שופינג של יותר מ2000 שקל ברצף.
אף פעם לא ויתרתי על העקרונות שלי.
אף פעם לא צמתי יותר מ30 שעות. שיט יום כיפור זה רק איזה 24 שעות
אף פעם לא טסתי לירח.
נכתב על ידי , 15/2/2009 22:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-15/6/2009 16:50
 




Can't Take My Eyes Off You


You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

Pardon the way that I stare.
There's nothing else to compare.
The sight of you leaves me weak.
There are no words left to speak,
But if you feel like I feel,
Please let me know that it's real.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

I love you, baby,
And if it's quite alright,
I need you, baby,
To warm a lonely night.
I love you, baby.
Trust in me when I say:
Oh, pretty baby,
Don't bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay..


אני אוהב אותך לימורינה, עכשיו, תמיד ולנצח


נכתב על ידי , 15/2/2009 10:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/1/2010 15:00
 





11,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWeird Al אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Weird Al ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)