לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי ואני




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008


לא עידכנתי משו כמו חוודש..

אז ככה, כרמיאל היה טוב, אבל פחות טוב ממה שציפיתי... היה קצת בעיות וכו', אבל בכל מקרה, היה כרמיאל טוב כי זה בכל זאת כרמיאל (: חבל שזה אחרון שלי בתור רקדנית..

אח"כ נסענו אני ומשפחתי למלון בטבריה אין היה פשוט מדהיםםםםםםםםםם אין מילים, ילדת הפרח (:

אח"כ מה שהיה לי זה כל יום חזרות לטיסה..

ועכשיו לפני שלוטשה ימים חזרתי מהונגריה עם הלהקה המדהימה שלייייייייייי

אין מילים לתארררר

היה פשוט אלוףףףף, אין הכי מדהים שאפשר..

נהניתי מכל שנייה שהייתה שם

כלכך באסה שאני עוזבת... אבל כמו שאומרים "אל תבכי כי זה נגמר, חייכי כי זה קרה" אין היה לי פשוט תקופה מעלפתתתתתת בהונגריה ועם הלהקה בכלל...

13 שנה אני רקדנית וברור שאני לא הולכת להפסיק, אולי הפסקה קטנה אבל לא יותר (:

 

היום לשמנע שלי יש מסיבת גיוססססס עאעאעאאאא...

ופחות מחודש גמני יהיה שייכת לרכוש צה"ל...

נמשיך לעדכן (:

נכתב על ידי , 24/8/2008 17:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 224909377 

תמונה




4,188

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורי[[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורי[[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)