לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזמן לא מחכה לא מצפה לאף אחד, אל תעצור לחשוב שלא תהיה בצד לבד

Avatarכינוי: 

גיל: 32

Yahoo:  לא משנה  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009


דיי אני לא יכולה יותר..אני בסך הכל בת 17.

רוצה להישאר ילדה לא לגדול יותר...לפעמים אני מרגישה שיש עלי יותר מידי דברים..

ואני לא מסוגלת להכל, אני צריכה להיות ילדה ולהתנהג ככה לא רוצה להיות בוגרת...

 

אני לא רוצה להיות דומה לה, אני רוצה להצליח בחיים שלילדים שלי יהיה טוב, שלי יהיה טוב, לעשות את מה שאני אוהבת..

איך נתתי לעצמי להגיע למצב כזה, אני מטומטמת מפגרת....

 

 

 

זהוו זה משתנה אני לא שותקת יותר כשרע לי כשפוגעים בי...

 אני לא מזניחה את מה שבאמת צריך להיות חשוב לי גם אם זה קשה גם אם צריך לוותר על דברים אחרים..

 

אני מסוגלת נראה לי

 



נכתב על ידי , 30/1/2009 13:10  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,800

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לholly dolly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על holly dolly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)