לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream Theater


החיים זה כמו פלאפל,איך שלא תשים טחינה,תמיד ינזל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עדכון ממושב נשר


שלום לכם צופים וצופות ,

השבוע בתוכניתנו "חזרה",ניגנו סוויט צ'יילד או מיין וקינחנו בנוקין,הכל היה עם מקצבים משוגעים של אבישי שפיצץ את האוזניים ואחרי שעה הפסיק לנגן בגלל חוסר הכושר בידיים.

[אלון מכתיב לי].

שתינו אייס קפה של אלון הטבח המלכותי:

קפה,חלב,גלידה,סוכר.

מערבבים הכל.תבלו.

אכלנו גם פיצה מגעילה שאלון חשב שהוא יודע להכין,אבל הגבינה נשרפה כי היא לא נמסה בכלל והייתה עם עובש.

תוך כדי הכנו גם פיתות עם זעתר שיצאו נורמליות ואכלנו עם לבנה[של אמא שלי היה ממש טעים].

אלון קצץ סלט עם שמן זית ערבי ופלפל שחור במלח.

טיילנו עם טאז וליווינו את ג'ניה הביתה.[ממש,עד התחנה-רדיו פיראטי].

 

 

 

לאחר החזרה הייתי אמור ליסוע לשזור אך לא הסתדר מסיבות כאלה ואחרות ונהרסו התוכניות לאכול קובה ולאסוף ביצים.ולראות את הכלב השור שתמיד רב עם סנואו הכלבה של שכן של אלון שרבה כל יום במושב של אלון שטורפת תרנגולות גוססות של פריג'יאנים מניאקים שזורקים מחוץ ללולים.

ושל ששון המניאק.

לאחר מכן קראתי לכולם[תודה רוי על החטיפים].

ראינו שלום אסייאג ולאחר מכן ראינו סימפסון!!!!איזה סרט קורע,קטעים מצחיקים.

יצאנו החוצה להיפרד מג'ניה וקלטנו אורות משונים בשמיים[אלון ליטף את סימבד המלך].

ג'ניה אמר:"זה חייזרים"

רועי:"אני נינג'ה"

אלון:"פעולה של חיל האוויר"

אורי:"זה חברת חשמל הדליקו את המנורות המיוחדות מעל המים"

אבישי:"זה בטח פצצות תאורה כי יש תאונה בנמל"

 

וכמובן שצדקתי כי זה מה שקרה.

[ואני לא משוויץ].

 

לאחר מכן המשכנו לראות סימפסון אני ואלון לבד,הראיתי לו איך משחקים קונטרק.

והלכנו לישון.

 

בבוקר טחנו קצת אוכל,כמובן שאלון אהב מה שאמא שלי הכינה כמו תמיד.

 

הנה פירוט של המערכת שלי:

20 שעות בשבוע מתחיל בעשר פעמיים ופעמיים מתחיל בתשע פעם אתה בשמונה ושישי לא לומד.

מקווה שישאר ככה ולא יהיו שינויים.

 

אלון המנאייייק לומד 16 שעות כי הוא מקמבן.

לא לומד שני חמישי ושישי.

 

אלון עכשיו רוצה לחזור למושב מספר אחת בארץ שאם הוא במקרה מחוץ לקו הירוק אז הוא מספר אחת בחו"ל.

צ'עועועועועועועועועועועועועעו ביביביביביביביבי.

נכתב על ידי , 31/8/2007 13:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Alfaro ב-8/4/2008 13:23
 



סוף עידן השמיר


אני מכריז בזאת על סוף עידן השום שמיר.

אתמול כשחזרתי הביתה כמעט הקאתי את כל הפיצה,זה פשוט היה מגעיל.באמת שזה טעים לי,אבל זה היה מוגזם!פעם שנייה שזה קורה לי.2 שמיר זה יותר מדי.

מכאן והלאה,מזמינים רק פפא פיצה!אחדאחד.

ממא מיה נהיו יקרנים והם לא טעימים יותר.

תודה,

ההנעלה.

נכתב על ידי , 28/8/2007 13:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Izquierdo ב-29/8/2007 21:48
 



תל-אביב


וואו היה מזה כייף!אלון הגבר הסכים לבוא איתי ואני מודה לך על זה מאוד!

 

אוקי הכל התחיל יום שבת נראה לי:

"אלון אתה בא איתי לתל-אביב ביום שלישי?יש לי מפגש של סימולטור."

"כן אני בא"[כמובן שזה לא היה בדיוק כך,הוא דיבר עם ההורים שלו אחרי כמה ימים וזה אבל בתכלס,הסכים].

 

תיכננו בהתחלה לעשות סבב חנויות כלי נגינה שכוללים בין היתר:

מרום,רעש געש,בוזין,מיוזיק סטור,כלי זמר ובודגוב.

לאחר מכן תיכננו להגיע למפגש של הסימולטור ושם לסיים את היום העמוס שלנו.

 

יום שלישי,קמתי בעשרה ל-8,מתארגן והכל יוצא לתחנת אוטובוס בשמונה וחצי ומגיע לתחנה המרכזית בכרמיאל ב9:00 בול.

מתקשר אל אלון,הוא עוד מחכה בשזור לאוטובוס,בינתיים עוברים כבר שני אוטובוסים שהייו אמורים לעלות עליהם,פתאום ב-9:40 אלון מתקשר שהוא בתחנה המרכזית כרמיאל,אני עולה על האוטובוס,קולט את אלון מנסה להתחבא לי אבל יש לי עייני טייס [:

 

מגיעים לעכו מהר רצים לתחנת רכבת קונים כרטיס בול על השנייה[10:15] הגיעה הרכבת לת"א!

מהר נכנסים תופסים מושבים[עם כיוון הנסיעה,אלון].

 

מגיעים לתחנה ת"א מרכז ב-11:40,הולכים לכיוון רמת-גן,מגלים את מקום בילויו של אלון בשעות הלילה[הבורסה]:



 

משם ממשיכים לכיוון "מרום כלי-נגינה":



במקרה יצא לאלון לקלוט בזווית עין חדה של גיטריסט,את הסולן של להקה "אלמנה שחורה".

הבחור דיבר איתנו מעל שעה[כאשר תיכננו להיות במרום בכלל חצי שעה בלבד] ולאחר מכן הזמין אותנו אליו לסטודיו.

הנה תמונה של אלון מנגן במרום:



לאחר שדיברנו איתו מעל שעה אלון אצה להגיע לרעש געש,כמובן בגלל הלחץ העצום שהפעלתי עליו,השעה הייתה אחרי 13:00 ולא רציתי להתעכב סתם ברמת-גן,יש עוד מלא חנויות להספיק,וכמובן מפגש.

אלון החליט לוותר על "רעש געש" ותפסנו קו 5 של דן שלקח אותנו לדלת החנות של "כלי זמר".

הגענו התלהבנו והבנו ,שוב,שאין כמו השירות החרא של כלי זמר.

הגענו לקומה של התופים והיה שם מוכר דפוק שהרביץ לסנר ושאל כל הזמן:"איך הוא אמר שזה יורד לו?????!~~~!!"

קניתי אצלם מקלות בכל מקרה,ולאחר מכן אלון רצה לצלם אותי עם כל התופים אבל לא נתנו,מניאקים.

בכל מקרה אני הצלחתי לצלם קודם לכן את התופים בלי שישימו לב:



לאחר מכן,התחלנו להסתובב בכלי זמר וחיפשנו נואשות את בודגוב[אני ויתרתי על החנות "בוזין" ואלון ויתר על "מיוזיק סטור".

המשכנו לכיוון בדוגוב,והופה בזווית עין של טייס,שוב פעם קלטתי את החנות מבין העצים!

הגענו למקום המדהים הזה,אלון דיבר עם שמוליק בודגוב,בעל המקום,הבנאדם אחלה גבר אירחו אותנו נהדר אלון חיפש את האקפטים שלו:



פתאום קלטתי חדר אקוסטי לפנים מלא בתופים ואיזה אחד שניגן שם ממש התלהב ממני,עליתי על הסט הגדול כמובן,"כי אני המנהיג" והתחלתי להרביץ,גיליתי את הדאבל פדאל,פעם ראשונה אני מנגן על דבר כזה זה דבר עצום! 

זה שניגן שם בחדר איתי היה על מערכת אחרת וממש התלהב מהדאבלים שאני עושה ברגליים,אני בעצמי לא ידעתי שאני כזה מהיר!

קיצר אלון תפס אותי בכמה פוזות,קבלו אחת מהן:



 

הנה אלון עם שמוליק בודגוב:

 

לאחר מכן כבר היה איזה 16:30 רצנו לעזריאלי להספיק להיפגש עם "אלמנה שחורה" שהזמינו אותנו אליהם לסטודיו שלהם,מיהרנו והכל אבל בסופו של דבר לא הספקנו והחלטנו לעשות אחורה פנה,הגענו לעזריאלי בחזרה כמעט בשש,החלטנו להתפנק ב"אייס קפה" טעים במיוחד,סיימנו כמעט ב-19:00 וברחנו לכיוון תחנת האוניברסיטה.

משם רצינו להגיע למפגש של הסימולטור אבל,לא הפסקנו!!!!!אני לא מאמין היה כבר 20:00 ועוד 10 דקות רכבת לעכו,אז החלטנו לחתוך ולחזור הביתה.

הגענו לעכו הרמתי טלפון לאנה והיא באה להיפגש איתנו עם הכלבה שלה,הלכנו לתחנה המרכזית שם וחיכינו לאוטובוס אחרי כמה דקות הוא הגיע ונפרדנו.

סיכומים:

היה מדהים!נראה לי היום הכי כייף בחופש,נהניתי מאוד,מרום אחלה חנות,שירות יחסית טוב.

כלי זמר בני זונות הלוואי יעשו להם פיגוע בחנות.

בודגוב,איזו חנות,קלאסה,רמה אחת מעל כולן אני אומר לכם,לכו רק לשם!שווה את המאמץ,ויש סניף בקרית מוצקין!

בכל אופן,יאללה תגובות. [סיימתי,סיימתי!]

נכתב על ידי , 22/8/2007 14:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/8/2007 23:03
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 




4,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdrums אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על drums ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)