לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הוסטל הוקם לפניי 12 שנים כבית פתוח בקהילה למען ילדים עם פיגור שכלי ומוטורי קשה. רק לאחר מאבק מתוקשר של הוריי הילדים והפגנה מול מצלמות הטלוויזיה מול משרד הרווחה בי-ם נפתח המקום וחל לשמש ביעודו כבית לחיים לילדנו. אך הניהול והפיקוח בו כשלו בגדול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2011

לא היה אוכל דיאטטי כלל - יום ראשון ה-26.06.11 שעה 119.00


 

1. הגעתי להוסטל בשעה 19.00,ע. בתי ישבה מסודרת ויפה במקומה הקבוע ליד השולחן וחכתה בסבלנות המאפיינת אותה לקבל ארוחת ערב...(תחילת הגשת הארוחה 18.30)

קבלתי לידי את צלחת האוכל על מנת לתת לה את הארוחה וחשכו עיניי,נדהמתי מאוזלת היד,חוסר תאום,חוסר מקצועיות,הזלזול בכבוד האדם בכלל ובמצבה של בתי בפרט היות והיא סובלת כבר 4 חודשים משלשולים חוזרים ונשנים וגם אוכל מתאים למצבה לא יכולים לתת לה במקום - כשלון רודף הזנחה רודף פגיעה מתמשכת בבריאותם של הדיירים במקום ולא רק של ע. בתי, ליידי צעקה אמא של חוסה אחרת בהוסטל "אקים" על האחות שלא תיתן לה תוסף מסוים כי הרופאה אמרה שיעילותו אך ורק בנתינה חצי שעה לפניי האוכל והיא למעשה כבר סיימה לאכול...

 

חזרה לענייננו: האוכל שהוגש לבתי ע. היה:

צלחת פסטה יבשה,קשה ודביקה ,לא חתוכה ולא גרוסה כפי שמוגדר בהוראות האכילה ובהגדרות הקבוצה שלה לענייני אכילה. הפסטה (כפי שנאמר לי באותו רגע) היא אותה פסטה שהוגשה בצהריים אך חוממה שוב במיקרו . . . לא פלא שהיא כבר יבשה וקשה! ?

ליד הפסטה ניתנו לי 2 פרוסות "צנימים" קשות - הלו משהוא כאן בכלל שולט על הניהול במקום? על מצב הדיירים ? מי בכלל יודע מה מצבו של כל חוסה וחוסה בהוסטל ? באחריות מי לתת לו אוכל מתאים ? או תור לבדיקות ? כפי שנבקש כבר לפניי חודש ימים ע"י רופא גסטרו וטרם עשה זאת,ואין זה קשור כלל לשביתות בבתי החולים (כפי שבודאי ינסו לתרץ זאת במקום) כי החלו לטפל בעניין רק שבועיים אחרי שע. חזרה מביקור אצל רופא מקצועי שהפנה אותה לעשיית בדיקות בבית חולים...ובכך נגרם לה נזק מתמשך וסבל רב לשווא ! האם יש בכלל פיקוח רפואי נאות מקצועי אחראי במקום לאור העובדות המובאות כאן ?

 

האם משרד הרווחה שותף להזנחה שבטיפול בחוסים במקום ?

או שבכלל הכול מטויח,מושתק ולא מדווח לפיקוח במשרד הרווחה ?

 

לאחר שאמרתי לאחות שאני לא מתכונן לתת לה מאוכל הזה, נתנה לה האחות הוותיקה בהוסטל (שלא הייתה בתפקיד באותו רגע) צלחת מרק ,צלחת עם כף גבינה ו2 חתיכות של פשטידה עם ירקות מבושלים.

ניגשה אליי האחות (החדשה) שהייתה במשמרת וביקשה ממני שלא לתת לה את הגבינה ו2 חתיכות הפשטידה. ובמקום זה לתת לה לחם עם תיא - ומחוסר בררה לתתי לבתי אוכל דל ,פשוט ומעליב זה שהזכיר לי את האוכל שנתתי בילדותי לחיות ,לאפרוחים ולכלבים שגידלתי בחצר. (אגב את הצנימים כבר זרקו לזבל-דבר שהרגיז ביותר את האחות שבמשמרת)

 

ארבע חודשים סובלת הילדה משלשולים ולא ניתן להכין לה ארוחות מתאימות למצבה ? בעיניי זו הזנחה רפואית לשמה !

 

2. קבלתי אתמול יום א' בצהריים S.M.S ממנהלת ההוסטל כי היום בתי מופנית לרופא נשים,החזרתי מייד תשובה אם שאלה מדוע ? לשם מה ? אך לא קבלתי מענה חזרה עד לרגע זה - דבר המאפיין את ההתנהלות במקום כבר זמן רב ואינו מקובל אליי לא כאבא ולא כאפוטרופוס על בתי שלא עונים לי לא בטלפון, לא במיילים חוזרים ובטח של במסרונים על שאלות הקשורות בבריאותה ומצבה של בתי בהוסטל - דבר שחוזר על עצמו אצל המנהלות במקום תמיד בשנה השנייה להיותם בתפקיד...מעניין למה הזלזול הזה פורץ רק בשנה השנייה שלהן במקום ?!?

 

3. כשיצאתי מההוסטל לאחר טיול ברכב עם בתי קבלתי טלפון מגברת שוש ב"ידיעות אחרונות" שאישרה לי שהיא אכן תעשה כתבה בעניין של התנהלות המקום לאורך השנים,על אונס והדבקה באיידס של 2 חוסים במקום ע"י עובד ההוסטל. וגם ביקשה שאשמור לה אקסקלוסיביות בעיתונות הכתובה על מתן גזר הדין במשפטו של האנס ושהיא תיפגש איתנו בסוף השבוע על מנת לכתוב כתבה ראשונה,מקיפה ובועטת על השתלשלות האירועים שהביאו לגילוי מחלת האיידס,הטיפול של הרשויות והגורמים הרלוונטים בעניין על ההפקרות,ההזנחה,חוסר המקצועיות וחוסר הפיקוח של המדינה על מוסדות כאילו ,על הדיון בועדת הרווחה שאינו מתקדם ומושתק, על "אקים" ישראל בכול אותן שנים...מסתבר המלחמה להצפת העניין,ההתמדה והעקשנות משתלמות. 

 

 

נכתב על ידי הנסיך הקטן10 , 27/6/2011 06:47   בקטגוריות הוסטל אקי"ם בשרון בו נאנסה חסרת ישע, חסרי ישע, משרד הרווחה, עמותה, פיגור שכלי, פיקוח משרד הרווחה, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הנסיך הקטן10

בן: 19

Google:  mozo1234





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנסיך הקטן10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנסיך הקטן10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)