לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הוסטל הוקם לפניי 12 שנים כבית פתוח בקהילה למען ילדים עם פיגור שכלי ומוטורי קשה. רק לאחר מאבק מתוקשר של הוריי הילדים והפגנה מול מצלמות הטלוויזיה מול משרד הרווחה בי-ם נפתח המקום וחל לשמש ביעודו כבית לחיים לילדנו. אך הניהול והפיקוח בו כשלו בגדול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2011

ההדים התבוסתניים של הורים פוחדים וחסרי חוט שידרה אך מאוד עקביים


היום בשעה 12.00 תינתן הכרעת הדין בבית המשפט המחוזי בפ"ת במשפטו של עובד הוסטל "אקים" בשרון המואשם כי אנס והדביק באיידס שניי חוסים בהוסטל במהלך עבודתו במקום בשניים 2000-2003. אני יעדכן בלוג זה הערב עם חזרתי מהכרעת הדין.

 

מצ"ב תגובות הורים מהמייל שנישלח למפקחת משרד הרוחה,אחראי על ההוסטלים ב"אקים" ישראל ,מנהלת ההוסטל וכול ההורים לילדים בהוסטל.

 


האוכל שהוגש במקור

האוכל לאחר שינוי

 

שלום לכולם 

נ.- אני ממש מצטרף לדברייך ומזדהה לחלוטין עם כל מה שכתבת, ועם הדרך אותה את מתארת לגבי פתרון בעיות עם מנהלת ההוסטל - גם אנחנו חשים שהיא עושה כמיטב יכולתה (כנראה המוגבלת) לעזור.

לגביך מוטי, עם כל הצדק והכאב שבדבריך (ואני מדבר כאחד שעמד לצידך גם ברגעים הקשים ביותר שעברת בהוסטל), יש לי תחושה לעיתים שאתה "מחפש" בכל מחיר את הרע ונותן לו פרסום.

תחשוב אם זה לא יחזור יום אחד כבומרנג ויפגע בך,בבתך, וגרוע מזה בכולנו. הייתי עד לפחות למקרה אחד שבו חשבת ש... הקמת רעש והמולה בחדר האוכל (איפה הפרטיות של בתך? איפה המרחב הפרטי שלנו?) ובסוף התברר ש...

מחר ישנה פגישה וכנראה שהבטן מלאה לגבי הרבה נושאים. אני קורא בזאת לכולם לכוון את דבריהם לכוון של "איך יוצאים מהמצב הקשה" ולא לעריפת ראשים - יש הרבה כאלה על חומות ההוסטל.

בברכה

ובואו נאסוף כוחות להשגת מטרות חשובות למען ילדנו.

א. א.

 

  - Original Message -

From:  נ.א  .

  Sent: Monday, June 27, 2011 5:06 PM

Subject: Re: ארבע חודשים סובלת הילדה משלשולים ולא ניתן להכין לה ארוחות מתאימות למצבה   ?!?

 


למוטי ולהורים בהוסטל שלום רב,

אני מזדהה עם הכאב שלך מוטי ולכל אחד מאיתנו קרה יותר מפעם אחת שמצאנו ליקויים בטיפול ומזל שהיינו במקום אלא שלכל אדם יש את הסגנון שלו, - יש מי שמשתף את כל העול במקרה ויש מי שעורך את הבירור עם הגורמים הרלוונטיים. במקרה שלנו, מצאנו תמיד אוזן קשבת אצל מנהלת ההוסטל ומה שלא בידה, היא מנסה לפתור.

לצערנו יש נושאים ובהם נושא כוח האדם שאינו נמצא בידיה. זהו נושא כאוב ובהחלט מסכן את ילדינו, אלא שהכתובות אקי"ם ומשרד הרווחה. נראה לי שטוב נעשה אם נתלכד כולנו ונפנה לגורמים שישיהם נמצא הפתרון.

בימים האחרונים שמתי לב לתופעה, החוזרת על עצמה כמו שעון, כל שנתיים. המנהלת (כל מנהלת) נמאסת על ההורים והיא הופכת לשעיר לעזאזל ולשק החבטות של ההורים.

חברים, יש בזה מן ההרס העצמי, אנחנו יורים לעצמנו ברגליים. בסופו של דבר, אם נגרום לעזיבתה של מנהלת נוספת (ובלי סיבה), נימאס כולנו הן על אקי"ם והן על משרד העבודה והם יביאו לסגירת המקום, כפי שנעשה לאחרונה במסגרת דומה מאד לשלנו, בפתח תקווה.

להסתות בהוסטל יש השפעה מידבקת והרסנית ואנשים מצטרפים למקהלה בלי לחשוב ולבדוק את הדברים.

מבחינת ניהול הגענו ליציבות מסוימת, בואו לא נהרוס את זה. נילחם בצוותא במי שצריך ולא במי שזמין וקל לפגוע בו (בה).

אנא מכם, התעשתו!

בברכה,

נ. א. 

שולח: Motti   Zehavi
נושא: ארבע חודשים סובלת הילדה משלשולים ולא ניתן להכין לה ארוחות מתאימות למצבה ?!?

לא היה אוכל דיאטטי כלל - יום ראשון ה-26.06.11 שעה 119.00


 

  1. הגעתי להוסטל בשעה 19.00,ע. בתי ישבה מסודרת ויפה במקומה הקבוע ליד השולחן וחכתה בסבלנות המאפיינת אותה לקבל ארוחת ערב...(תחילת הגשת הארוחה 18.30)

קבלתי לידי את צלחת האוכל על מנת לתת לה את הארוחה וחשכו עיניי,נדהמתי מאוזלת היד,חוסר תאום,חוסר מקצועיות,הזלזול בכבוד האדם בכלל ובמצבה של בתי בפרט היות והיא סובלת כבר 4 חודשים משלשולים חוזרים ונשנים וגם אוכל מתאים למצבה לא יכולים לתת לה במקום - כשלון רודף הזנחה רודף פגיעה מתמשכת בבריאותם של הדיירים במקום ולא רק של ע. בתי, ליידי צעקה אמא של חוסה אחרת בהוסטל על האחות שלא תיתן לה תוסף מסוים כי הרופאה אמרה שיעילותו אך ורק בנתינה חצי שעה לפניי האוכל והיא למעשה כבר סיימה לאכול...

חזרה לענייננו: האוכל שהוגש לבתי ע. היה:

צלחת פסטה יבשה,קשה ודביקה ,לא חתוכה ולא גרוסה כפי שמוגדר בהוראות האכילה ובהגדרות הקבוצה שלה לענייני אכילה. הפסטה (כפי שנאמר לי באותו רגע) היא אותה פסטה שהוגשה בצהריים אך חוממה שוב במיקרו . . . לא פלא שהיא כבר יבשה וקשה! ?

ליד הפסטה ניתנו לי 2 פרוסות "צנימים" קשות - הלו משהוא כאן בכלל שולט על הניהול במקום? על מצב הדיירים ? מי בכלל יודע מה מצבו של כל חוסה וחוסה בהוסטל ? באחריות מי לתת לו אוכל מתאים ? או תור לבדיקות ? כפי שנבקש כבר לפניי חודש ימים ע"י רופא גסטרו וטרם עשה זאת,ואין זה קשור כלל לשביתות בבתי החולים (כפי שבודאי ינסו לתרץ זאת במקום) כי החלו לטפל בעניין רק שבועיים אחרי שע. חזרה מביקור אצל רופא מקצועי שהפנה אותה לעשיית בדיקות בבית חולים...ובכך נגרם לה נזק מתמשך וסבל רב לשווא ! האם יש בכלל פיקוח רפואי נאות מקצועי אחראי במקום לאור העובדות המובאות כאן ?

האם יש למשרד הרווחה ידע שותף ועדכני על הטיפול בחוסים במקום ? מצבם הבריאותי ? דרכי הטיפול שניתנות להם אן אמורות להינתן ? היש מעקב אמיתי של משרד הרווחה?

או שהכול מטויח,מושתק ולא מדווח לפיקוח במשרד הרווחה ? עד לאסון הבא במקום...שיטויח שוב בוועדת בדיקה קיקיונית פנימית ולא רצינית.

לאחר שאמרתי לאחות שאני לא מתכונן לתת לה מאוכל הזה, שלא ניתן לתת לילדה כך את הכדורים שלה. נתנה לה האחות הוותיקה בהוסטל (שלא הייתה בתפקיד באותו רגע) צלחת מרק ,צלחת עם כף גבינה ו2 חתיכות של פשטידה עם ירקות מבושלים.

ראתה זאת האחות במשמרת ניגשה אלי וביקשה ממני שלא לתת לה את הגבינה ו2 חתיכות הפשטידה עם הירקות בתוכן. ובמקום זה לתת לה לחם ספוג עם תיא מתוך כוס שתייה - מחוסר בררה לתתי לבתי אוכל דל ,פשוט ומעליב זה שהזכיר לי את האוכל שנתתי בילדותי לחיות ,לאפרוחים ולכלבים שגידלתי בחצר. (אגב קודם לכן הצנימים כבר נזרקו לזבל-דבר שהרגיז ביותר את האחות שבמשמרת)

ארבע חודשים סובלת הילדה משלשולים ולא ניתן לדאוג מראש ולהכין לה ארוחות מתאימות למצבה ? בעיניי זו הזנחה רפואית !

2. קבלתי אתמול יום א' בצהריים S.M.S   ממנהלת ההוסטל כי היום בתי מופנית לרופא נשים,החזרתי מייד תשובה אם שאלה מדוע ? לשם מה ? אך לא קבלתי מענה חזרה עד לרגע זה - דבר המאפיין את ההתנהלות במקום כבר זמן רב ואינו מקובל אליי,לא כאבא ולא כאפוטרופוס על בתי שלא עונים לי בטלפון, לא מחזירים תשובות במיילים  ובטח שלא עונים במסרונים על שאלות הקשורות בבריאותה ומצבה של בתי בהוסטל - דבר שחוזר על עצמו אצל המנהלות במקום תמיד בשנה השנייה להיותם בתפקיד...מעניין למה פרץ הזלזול הזה,חוסר האכפתיות שלא לומר האפאטיות הניהולית במקום פורץ רק בשנה השנייה שלהן במקום ?!?

בסופו של יום האחריות הניהולית והאישית לבריאות בתי במקום ידוע לכול...!

(או ש...לא)

עד אנא הגיעה ה"מוסד" הזה שהוקם כ"בית פתוח בקהילה" ?

בתקווה לשחר חדש על המקום

מוטי זהבי


Walla! Mail - Get your free unlimited mail today

נכתב על ידי הנסיך הקטן10 , 28/6/2011 08:21   בקטגוריות הוסטל אקי"ם בשרון בו נאנסה חסרת ישע, הוסטל יד ביד, וועדת הרוחה והבריאות בכנסת, משרד הרווחה, חסרי ישע, עמותה, פיגור שכלי, פיקוח משרד הרווחה, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הנסיך הקטן10

בן: 19

Google:  mozo1234





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנסיך הקטן10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנסיך הקטן10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)