לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הוסטל הוקם לפניי 12 שנים כבית פתוח בקהילה למען ילדים עם פיגור שכלי ומוטורי קשה. רק לאחר מאבק מתוקשר של הוריי הילדים והפגנה מול מצלמות הטלוויזיה מול משרד הרווחה בי-ם נפתח המקום וחל לשמש ביעודו כבית לחיים לילדנו. אך הניהול והפיקוח בו כשלו בגדול.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011

שוב 2 מטפלות במשמרת בוקר בהוסטל 22.07.11


עד מתיי יעצמו העניים? יסתמו האוזניים והפה ? בראשם של האחראים משפטית וחוקית על מצבם ובריאותם של החוסים במקום.למה שוב ושוב מופקרים דיירי הוסטל "אבן יהודה" בהנהלת "אקים" ישראל ופיקוח חסר שיניים של משרד הרווחה  ?

 

אתמול יום שישי שוב קבלו הדירים במקום שירות/טיפול לקויי בשל חוסר עןבדים עובדות - הריי זה ברור לכל בר דעת שחיי במערכת הרוחה ומחוצה שלה שלא ניתן לספק טיפול אנושי והוגן לאותם 25 חוסים בהוסטל כשיש צות חסר של 2 מטפלות ! או 3 מטפלות כפי שהיה במשמרת ערב.

 

ההורים ממשיכים להתנהג כבת יענה

האחות האחראית אומרת בפה מלא שלא מספיקה לעשות עבודתה

הילדים לא יכולים לספר את שעובר אליהם

אין איש בהנהלה של "אקים" או האגף ל"שירות" למפגר נוקף אצבע ,משתדל באמת כלשון התורה למען ילדינו במקום, עד לאסון הבא שנראה קרוב מתמיד - למחשבה זו שותפים גם הורים אחרים שבאים דרך קבע בשעות האכלה ועוזרים לצות להאכיל את ילדיהם.

 

המזגנים במקום הותקנו השלומיאליות חסרת הסברה - כך שהם זורקים את האויר הקר ישירות על הל החוסים ! לכן הצות כמעט ולא מפעיל אותם בזמן הארוחות...או לחילופין מפעיל רק מזגן אחד. למה לא השאירו את מערכת המיזוג המרכזית בחדר האוכל שזרקה אויר מהתיקרה לשביעות רצונם של כול המעורבים ?

 

השיפוץ במקום מתערך ומתמשך כבר 8 חודשים - בדיוק כפול ממה שתוכנן ! מעניין למה ? מדוע כאן אין ועדת בדיקה פנימית של משרד הרווחה ?

 

זכותי בתור אפוטרופוס לקבל מידע עדכני ומהיימן ולא מצוננזר ! מה הקשר של קבלן השיפוצים ש"זכה" במכרז אם בכלל לאישיות זו או אחרת ב"אקים" ישראל? או שאין קשר ? 

 

מדוע כל הספרים,הטייפ,התמונות בחדר של עינת כמו בחדרים אחרים זרוקים על הריצפה כבר חודשים ולא מאוחסנים במקום סביר ? למה אין בחדרים מדפים לשימושם/רווחתם של החוסים במקום.

 

למה המזגן בחדר של עינת מחובר ישירות לשקע רגיל בכניסה לחדרה ולא למערכת החשמל ולשקע כוח כפי שהיה עד לפניי שלושה חודשים.האם הוא בכלל מקרר ?  בביקורי אתמול בחדר לא הרגשתי את הקור ,למרות שהוא עבד כניראה שעות ...למה יש צואה יבשה על ריצפת השירותים ? למה ניראה המדף בשירותים כל כך מבולגן ? א...כי יש רק 2 מטפלות.

 

למה לא גזרו לעינת ציפורניים ? והיא בשל כך פוצעת עצמה ו...דם יורד לה אחרי האוזן !...א כי יש רק 2-3 מטפלות במשמרת והן לא מספיקות ,זה ברור ! הרי הן גם צריכות לחמם את האוכל,לשטוף כלים אחרי האוכל,לסדר כביסה,ועוד...

 

השמועות מספרות על מנהל חדש שאמור להתחיל עבודתו בהוסטל, והוא שומר שבת...למי יפנה הצות בזמן משבר במקום בימי שישי,שבת וחגים ? שאילו הימים המועדים למקריים חריגים,חוסר צות ואישפוזים...למי ?

 

אני מיואש ! אך טרם הרמתי ידיים.




נכתב על ידי הנסיך הקטן10 , 23/7/2011 07:39   בקטגוריות הוסטל אקי"ם בשרון בו נאנסה חסרת ישע, הוסטל יד ביד, חסרי ישע, משרד הרווחה, עמותה, פיגור שכלי, ביקורת, בית ספר, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הנסיך הקטן10

בן: 19

Google:  mozo1234





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנסיך הקטן10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנסיך הקטן10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)