לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


In the absence of light, darkness prevails

כינוי:  שי [=

בן: 32

ICQ: 265163051 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


הנה עוד עיכון בבלוג הקטן הזה D:

 

נתחיל בברכת "החנוכה שמח" השנתית שלנו (:

אז חג שמח! D:

מקווה שיהיה חופש ממש טוב...למזלי הפעם יש לי תוכניות ואני מתכוון לנצל את החופש הזה!

זה הזמן להתחיל ללמוד לתאוריה ולמצוא עבודה =.=

תאחלו לי בהצלחה (?)

יולה אני מתגעגע! כיף להתכתב איתך במכתבים D:

מה עוד יש לספר?...התחלת חופש די מוזרה ושבועות בכלליות מוזרים אבל זה יעבור...(:

יהיה טוב אם איזה קירח אחד יביא לי את המשכורת שלי ....חרא מעפן =.=

 

ניב ונועה מזל טוב על ה4 חודשים שלכם! D:

 




 

שיהיה טוב. D:

נכתב על ידי שי [= , 23/12/2008 11:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HUG ME?? ב-11/1/2009 21:11
 





4,302
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשי [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שי [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)