לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"התעוררי התעוררי, כי בא אורך קומי אורי, עורי עורי שיר דברי, כבוד ה' עליך נגלה"



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

היה טוב...


היו לי כל כך הרבה דברים טובים לכתוב עליהם.

חזרתי משבועיים מדהימים בערד.

אבל נכנסתי למחשב וקראתי על הפיגוע הנוראי שהיה בירושלים.

כבר אין לי חשק לכתוב, אולי אכתוב מחר.

הרוצחים האלה באים אלינו בצורות הכי בזויות ומפתיעות.

כשהייתי בערד התנדבתי ליד כביש חדש שסללו.

והיו שם המון טרקטורים.

כל פעם שראיתי טרקטור נכנסתי ללחץ.

למה?!

זהו, אין לי עוד מה לכתוב חוץ מזה שאני הולכת למדרחוב עוד יומיים, בדרך לנוב,

אנחנו צריכים להיות חזקים, ולא להיפגע, ולא להיכנע, לא לפחד לצאת לרחוב, כי זאת המטרה שלהם.

 והאמת?! כבר לא ממש אכפת לי אם תגיבו או לא.

נכתב על ידי , 22/7/2008 16:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -איזה טוב ה'- ב-27/7/2008 22:24
 





1,519
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיפושית קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיפושית קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)