לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות זה דבר טוב(:



כינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

היום יום הולדת(:


"תראי יש פה סוד ישן חדש..."

 

 

מישהי חכמה אמרה לי שהיא חושבת בכל יום הולדת מה עבר עליה מאז היום הולדת הקודם וחשבתי גם אני, הגעתי למסקנה שעבר עלי די הרבה מאז השנה האחרונה, לא יודע אם השתנתי ממש אבל דברים השתנו אצלי, ואני לא מתחרט על כלום. טוב לי, ממש טוב לי. 

 

 

מצחיק לחשוב כמה רציתי להגיע לגיל 16 לפני כמה שנים ועכשיו זה נראה כל כך רגיל...

 

 

אז אני מניח שאני אאחל לעצמי שתהיה שנה טובה עד ליום הולדת הבא(:

נכתב על ידי , 3/5/2008 13:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוני אביטן... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוני אביטן... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)