לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

great expectations

לא חי ולא מת (בעיקר לא חי) החיים בסופרפוזיציה
כינוי:  החתול של שרדינגר

בן: 20

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

קטעים עם חברת הסלולר שלי


אחרי שכבר זמן מה מכשיר הפלאפון הלא מאד ותיק שלי, מראה פרפורי גסיסה ראשוניים, ואחרי שכבר הוא נשלח לתיקון פעם אחת אבל הבעיה לא נפתרה, התקשרו אלי מהחברה הסלולרית שלי בהצעה הקבועה לשדרוג החבילה. (בני דיבר על זה לפני כמה פוסטים, שהיום כל הדברים שמייצרים מחזיקים מעמד הרבה פחות זמן)
הנציגה שהתקשרה לא הצליחה לשמוע אותי היטב ועל כן שאלה אם אני נמצא ליד קו של בזק שאפשר להתקשר אליו, כי יש בעיות עם המכשיר שאיתו אני מדבר והיא בקושי שומעת אותי.

כאילו לא ידעתי שיש בעיות, אבל בכל זאת, זה המכשיר שאתם ספקתם לי, לפחות תשאו בתוצאות. גם כן תוצאות בעצם, בסופו של דבר אני זה שאצטרך לעמוד בעלות של החלפת הפלאפון, שינוי החבילה, התחייבות מחודשת שאני כבר רואה את זה מגיע פחות משנה אחרי שקבלתי את המכשיר הנוכחי.

בעעעעעע אחד גדול.

לפחות השיחה ההיא הסתכמה בנסיונות לשדרוג החבילה (שלא  צלחו) בלי הצעה לקנות מכשיר חדש.

נכתב על ידי החתול של שרדינגר , 7/9/2009 20:28   בקטגוריות אירוניה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא קוראים לי דרור ב-1/5/2010 01:49



15,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחתול של שרדינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החתול של שרדינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)