little red riding hood

wolvs lurk in the dark forest hiding in the shedows ...beware little girl.. not everyone can get away.. ...with wearing red...

10/2007

מקס ברנר..

אתמול נסענו לת"א היה מצחיק.. בערב של היום ליפני הספקנו לריב כלכך הרבה על האירגונים שבסוף כולם התעצבנו מהכל וזהו..

כשהגענו לשם היינו כלכך רחוק ממקס ברנר בטייל בעעע אז הלכנו לטייל ישבנו בבר בחוף ואז יצאנו לקנות בירה ישבנו באיזה ספסל שמישי ראתה עליו בומז'ים יושנים והתחלנו להצתלם לעשן ולשתות בירה ובטעות שפחתי את של ונליה(סליחה) קיצר ירדתי לחוף ישבתי בחול עישנתי ושתיתי אז ליזה ירדה ואי כמה זיינתי לה בשכל ואז עליתי למעלה כי קלטתי שאין אפחד והם לא לקחו לי ת'נעליים.. פתאום אני רואה אותם מדברות אם אמריקראים שמזמינים אותם למלון 12 אמריקאים ו8 בנות..

אה קיצר הצתלמנו איתם וירדנו לחוף אני הלכתי להרטיב רגליים ולא קלטתי שאני כבר עד הברך פתאום בא גל נירטבתי חצי רגל.. (היה לי ג'ינס ארוך שלא התקפל עד החצי).. אחרכך הלכנו לסנוק שיחקנו נתליה וונליה ואני ויאנה בלאט אנחנו סאקס.. ואז התחלנו לרקוד ולשכב על השולחנות עד שקלטנו שיש שם מצלמות הבטחה בדיוק עליינו איזה פאדיחה..:S

אחרכך הלכנו כלכך הרבה ועיקמתי מזה חזק ת'רגל אבל רק היום אני מרגישה ת'כאב..חח קיצר הגענו.. ואז חיקינו איזה חצי שעה להכנס אבל לא היה מקום ואי אפשר היה לכעוס על המלצר החתיך.. ואז ניכנסנו הזמנו כולם שוקולד אני בשר ואז שוקולד בע הייתה לי בחילה.. היה לי 2 חצאים של סנדבריץ' הרבה יותר גדולים ממני.. זה היה מוזר..קיצר אני אכלתי הכל חוצמהעגבניות המתוגנות וחצי מהשוקולד יצאתי לעשן חזרנו שילמנו נסענו היה ממש כיף ומצחיק..

ביי הייתי פה

נכתב על ידי , 6/10/2007 13:12
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

05.10.2007 בפעם האחרונה שהייתי בבלוג זה היה ב02.2007 אבל היי אני חזרתי אפילו שהבלוג שלי היה נטוש הרבה זמן לא יפה לסגור בלי להגיד שאני סוגרת אז..

היי..אני פה כדיי לספר על החיים המשעממים שלי חברות שלי והחיים בגבני אביב:S..

היום שיחקנו פוקר והפסדתי 5 סיגריות דיי לאפר..:( אבל היה מצחיק איך ונליה ניסתה ללמד את יאן לשחק דוראק ואחרכך כאב לה הראש והדוראק בזוגות..(הפסדנו פעמיים)..והשיחות על ההומואים והלסביות שערכו..

אבל אחרכך כשחזרתי החתול שלי נפל לאקווריום.. זה היה דפוק..

טוב אני לא יזיין בשכל מחר נוסעים מקווה יהיה נחמד..

הייתי פה ביי

נכתב על ידי , 5/10/2007 01:05
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט