לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הנודד


מסעו של אדם נודד בעולם

Avatarכינוי:  הנודד

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

Polly


פוסט..

איך אני אתחיל אותו?

האם בסיפור על מה שהיה לפני חודש?

או אולי לפני שבועיים?

או שבוע שעבר?

או אולי השבוע הזה?

נקצר אולי למה שהיה שילשום?

עדיף כבר אתמול, לא?

אולי מה שהיה היום, אה?

 

עזוב הכל! כולה פוסט!בלאט...

 

אני רוצה באמת לדבר על מישהו חשוב שהלך היום היום לעולמו...

 

ישראל (פולי) פוליאקוב ז"ל

 

 

למי שלא יודע, הוא אחד מהגששים, הגשש החיוור. הוא היה אבן תרבות חשובה בתרבות הישראלית. באמת חבל שככה הלך.

 

הלוואי שימשיך לדאוג לנו כאן כמו שדאג לנו עוד בחייו להצחיק את העם יחד עם שאר הגששים.

 

לפעמים אנחנו שוכחים עד כמה החיים שלנו יקרים. פולי סיים את חייו בגלל התקף לב. אחד סיים בגלל תאונת דרכים.

אני מסתכל על ילדים בגיל שלי, אני רואה שהם מעשנים. להגיד לכם משהו... זהו עכשיו גיל 50 זה המקסימום שהם יספיקו לחיות. זה טימטום.

רוב אנשים לא חושבים על המחר, רק על ההיום. אולי מה שאני עושה היום יכול להשפיע עליי מחר? האם בגלל שאני עושה היום אולי לא אזכה לראות את המחר?

 

בקשר לפולי אני לא יודע מה גרם לו להתקף, אולי זה כבר בגלל הגיל אז אין להאשים אותו בזה. אני מנסה להגיד שתחשבו על המחר שלכם, על החיים שלכם.

ככה לבזבז אותם, סתכלו איך לאנשים האלה הלכו החיים, ובקשר לפולי- זהו, הוא הלך, כבר לא איתנו יותר. זה פשוט חבל אז תעשו את הכי טוב בשבילכם, כדי שגם מחר תוכלו לחיות. עזבו את המחר, כדי שעוד שנה ועוד יובל (50 שנה) תוכלו לחיות.

 

פולי- יהיה זיכרו ברוך.

 

יש שיר של נירוונה שגם קוראים לו פולי אבל לא יודע בקשר למילים, צריך לבדוק אם זה מתאים בכלל לכאן.

בכלל מקרה אם בא לכם לשמוע תורידו Nirvana - Polly שיר נחמד.

עוד המלצה זה על השיר של אואסיס- עץ הלימון Oasis- Lemon Tree גם שיר יפה, הוא ישמע לכם מאוד שונה אבל הוא באמת יפה כשמבינים את המילים וגם הלחן שלו יפה.

 

בכלל שמתי לב שיש אנשים ששונאים את אואסיס. אני לא יודע למה, הם אחלה להקה, בבריטניה אז ועד היום הם עדיין נחשבים להקה מעולה. הם בריטפופ (זה היה לי מוזר בהתחלה לא ידעתי שזה הסגנון שלהם) אבל אז מה הם בסדר. אם מישהו משונאי הלהקה יגיד לי מה הוא שונא בהם אני אשמח לשמוע. חח תכלס בא לי להבין פשוט למה שונאים אותם אבל אני תמיד אשאר אחד ממערצי אואסיס, יש להם שירים יפים פה ושם.

 

להתראות אנשים-

הנודד.

נכתב על ידי הנודד , 30/10/2007 22:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרן האור שבקצה המנהרה... ב-26/11/2007 09:57
 





2,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנודד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנודד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)