לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

At My Dark Place


take everything this is the LAST time

כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 266073266 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007


כבר קצת הפסקתי לעדכן.

והיום יום הולדת לאבא.

נזכרתי בזה כי בדקתי כמה זמן לא עידכנתי..שיהיה.

 

אנשים נופלים כל הזמן

ואני לא יודעת עד כמה אני החזקה כאן כדי להחזיק אותם

מנסה להחזיק הכל

מנסה שלא ליפול

עושה הכל רק לא להשבר

ומאבדת אשתונות.

 

ואנילאיודעתמתיתשיםלבשבכלפעםשאתההולךמשהובימתואנינופלתעמוקהרבהיותר

ואזאתהחוזרכמוכלוםואניישרשמחהוחוזרתומספרתהכלוסומכתעליך

ובטוחהשזהועכשיולאתלךותמידתהיהכאןותקשיבותחזיקותתמוךולאמשנהמהיהיה

ואזשובאתההולךומשאיראותילבדלאאיכפתלךבכללאםאנינופלתאולא

אתהלאשםלבבכללמהאתהעושה

אניכנראהבכלללאחשובהלךובכלללאמעניינתאותך

אזהפסקתילהתקשרומשהוממנימחכהלרגעשתתקשראוליאותגידמשהו

אבלעכשיואניגםכברלאמצפהאנייודעתשאתהכברלאאותואחדואתהסתםמישואחר

אבלבטחעודמעטמישאניהכרתייחזורואזיהיהליהרבהיותרטוב?

ואזיהיהליאתמילהשעןעליו?נקוה..

 

All You Need Is Love

זה מה שהרבה אמרו לי

שיהיה.[:

לפחות משהו זה שביום האהבה, שזה גם היומולדת שלי

הייתי עם האהבה שלי

זה לא משנה מה המצב ומה קורה

הייתי עם מי שרציתי

ולא אני שביקשתי,

כה עוד 11 ימים זה כבר 4 חודשים

קשה להאמין שהזמן זז כ"כ מהר. כ"כ מהר.

 

____________________________________________________________________________________________________

 

"בצעד השמיני אני עוצר, פוקח עיניים, נושם נשימה עמוקה.

שמעתי צפצוף קל באוזן. כמו קול של רוח ים שנושבת דרך רשת חלודה. עכשיו שאני חושב על זה, לא ראיתי את הים כבר הרבה זמן.

24 ביולי, שש ושלושים בבוקר. העונה האידיאלית והשעה האידיאלית לראות את הים. אף אחד עדיין לא לכלך את החול. עקבות ציפורי הים פזורים על קו החוף כמו מחטי אורן שנשרו ברוח.

אה, הים.

 

אני מתחיל שוב לצעוד. נשכח את הים. זה משהו שנעלם כבר מזמן."

מרדף הכבשה\הרוקי מורקמי

נכתב על ידי , 1/3/2007 07:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BIG B ב-17/8/2008 11:47
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiLOVEpain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iLOVEpain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)