לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כיצד עפים הפרפרים?.. הם לוקחים עצמם בקלות"


רגשות,מחשבות,חלומות,שירים,בילבולים.. לפעמים עד שנדמה לנו שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו ומהחיים שלנו..אנחנו מגלים שלהם ולאלוהים יש תוכניות אחרות בשבילנו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

הלב שלי נקי


לילה ירד.
שקט מלטף.
עבר הווה עתיד. אני אחת.
הלב שלי נקי.
כמו ירדו בי גשמי ברכה.
גלים גלים
הם שטפו בי.
ריככו את הכאב. הזרימו תקווה.
הלב שלי נקי.
ממך.
אתה תלוי על סדק בליבי.
אתה והיא.
מזל שאני יודעת מה אני שווה.
הלב שלי נקי.
מהמבטים. מהבילבול. מהרגעים.
מכל האנשים שהיו ואינם.
שורות של עיניים
הם הביטו
ולא הצליחו לראות.
שורות של מילים
הם דיברו
ולא הצליחו להתכוון.
שורות של אנשים
הם עברו
ולא הצליחו לגעת.
טוב לי בלעדיהם.
רע לי בלעדיי.
אני מדביקה פיסות שמיים
כדי לגלות את השמש שלי
לאט היא מאירה לי
שורות של חושך
ואני מזהה דרכי באפלה.

 

 

חודש של רחמים וסליחות.
אני סולחת לכולם. וגם לעצמי.

 

הלב שלי נקי.

נכתב על ידי , 30/8/2009 02:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 38



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvague girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vague girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)