לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרצוף כלבלב זה אינטיליגנטי

מקום בו ההשראה מקבלת מקום להישפך, הביקורת פורצת החוצה, החיים עוברים ברנדומליות מתסכלת ודפים שלא היו פעם עץ נערמים בתוך מחברת גדולה של כתיבה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

תמרורי אזהרה


הבאסה עם זין גדול זה שהוא ממכר.

ואז נוצר מצב כזה שאני לא סובלת את הבנאדם אבל ממש אוהבת לגמור. 

יש קשר ישיר בין העובדה שהוא בן זונה לזה שהסקס כל כך טוב. רק בגלל כמות הנשים שעברה לו בין הסדינים. 

 

הוא כולו דיבורים. נצלן. אגואיסט. קשקשן. ילדותי. 

איפה שהוא בפנים נדמה לי שאני רוצה להציל אותו. להפוך אותו לנכון. 

זה מדהים כמה אפשר לא לסבול בנאדם ובאותו זמן לרצות שהוא ישים לב. איזה היגיון שבור. 

 

בכל מקרה. אני מנסה לסיים את זה עם הבחור השני. ״הנורמלי״ אני קוראת לו. 

אנחנו מדברים על להיפגש ולדבר והוא פתאום לא מחזיר סמסים. מנסה לשחק אותה קשה להשגה. הוא לא מבין שאני לא באמת משחקת איתו בחתול ועכבר.

 

שכבתי עם מישהו אחר יא נבך. 

וזה לא כל כך באשמתך. 

הלוואי שהיית מתאים. 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2013 04:43   בקטגוריות אישה, בחור, גברים, הוא, זין, חוויות, חרא, טמטום, יחסים, מיטה, מין, מכורים, מציאות, סיפור אמיתי, רגרסיה, רצונות דחופים, שחרור, שקרים, תובנות, תשוקה, תשומת לב, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, פסימי, סקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



21


אין לי כוח ליום ההולדת שלי. זאת מין תקופת מעבר כזאת, שזה אומר שהכל בסדר אבל אם אני לא אשאר עם האצבע על הדופק דברים יכולים פשוט להתפרק. או לפחות כך זה מרגיש. 

 

אני יוצאת עם מישהו. אני יוצאת איתו סתם. הוא לא מרגש אותי או מעניין אותי. הוא לא הופך לי את הבטן. הוא סתם שם. ולפעמים אפילו מעצבן אותי. 

 

 

אני רוצה גבר. גבר שיעמיד אותי במקום, גבר שינסה לדחוף ידיים, גבר שירצה אותי. 

לא ילד מפוחד שעושה לי מסאז' בציצים. 

אוף. 

 

ולא נעים לי לחתוך ממנו שוב. אבל אני אעשה את זה. 

נכתב על ידי , 6/6/2013 16:00   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי, יום הולדת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





28,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bobale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bobale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)