לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל על הכל. . .



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 237346053 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

חזרה לחיים D:


לא עידכנתי משו כמו 3 חודשים...הפוסט האחרון פה היה כשהייתי עם היפה שלי חודש ועכשיו כבר 4 חעחע ((:

אז החלטתי להראות סימני חיים..כי משעמם לי מאוד

 

קודם כל מזל טוב למדינת ישראל שחוגגת 60!!!

אני גאה במדינה שלי ולהיות חלק ממנה! =]

 

יום העצמאות אתמול היה מגעיל...לא נהנתי בכלל חוץ מהזיקוקים..אבל מילא, עברנו.

וגם הצטננתי אתמול ועכשיו לא מרגיש לי טוב בכלל :(

אני שומעת מוסיקה ומשעמם ליייייי...ויש לי סופלי בההע

 

סתם פוסט חסר משמעות אבל העביר לי קצת ת'זמן...

ומחר ביתספר בלאט..לא יכלו להביא לנו מחר חופש...ליום אחד מחזירים אותנו...סוקי~!@#$%^&*

יצא לי קישור חהחהח ^.^

אני שונאת ביתספר אין לי כוח אליו יותר..אבל יאללה רק עוד 5 מתכונות+5 בגרויות (רק...)

בהצלחה לכל מי שיש לו מתכונת בקרוב!!..

 

ביי אנשימים...חג שמח!

 

 

 

 

 

 

 

 

XDDD

 

 

 

נכתב על ידי , 8/5/2008 17:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוזי'ק :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוזי'ק :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)