לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קפה, מישהו?


חבר'ה כדאי להיכנס יש תמונות פצצות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

:)


ואי.. הולך לי טוב לאחרונה...:

1)עברתי טסט ראשון! היי פייב!

2)אני מצליחה לשמור על הדג האחרון חי! וכמעט שלם P:

3)אני מצאתי אהבה. ההישג הכי טוב שיש

 

יוני, אני אוהבת אותך. כמה שזה פתאומי, מהיר, מפתיע.. אבל זאת האמת.

כמה שאתה חסר לי שאתה ברמאללה. וכמה שאני נהנית לדבר איתך בטלפון כל הלילה למרות שכל דקה זו צעידה קטנה לעבר הגיליוטינה של אבא.. פרטים קטנים.אבל אני מוכנה לסכן את צווארי בשבילך,ואני מוכנה לחכות לך שבועיים, ואני מוכנה לשמוע את ההתבכיינות שלך על הצבא, ואני מוכנה להיות שם בשבילך, ואני מוכנה להגיד לך שאתה מפגר ברגע המתאים, ואני מוכנה שכל החברים שלך ידעו את הכל לפני שאני מספיקה להגיד 'רומפלסטילסקין', ואני מוכנה לצחוק על הבדיחות המפגרות שלך.. כי אני יודעת שאתה מוכן לעשות את הכל גם בשבילי.אתה עושה לי טוב, יותר ממה שאתה מודע לזה. אני יחזור על זה פעם שניה לעכשיו, ועוד מיליון פעמים בעתיד:

אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 12/12/2007 01:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התקופה האחרונה


פנטזיה זה להסתכל לך בעיניים, ולהבלע לים של רצינות, טיפשות, חוכמה, גבריות,הומור, וכל מה שאתה, כעצמך.

פנטזיה זה לשבת על ספסל ולהניח ראש על כתפיך ואת שלך על שלי ולצחוק כאילו אין מחר..אוגי בוגי את יודעת איך זה.

פנטזיה זה להסתכל במראה, ולראות אותך עם בליטה בלחי.ולגחך באופן משחתי במיוחד על הרעש המצחיק שיוצא לך ולי מהצחצוח. ממש כמו סקס זה נשמע..

פנטזיה זה לראות, לחשוב ולדמיין את אותם דברים, להבין את הבדיחה שלא נאמרה, ולצחוק ביחד בלי הסברים.

פנטזיה זה לעצום עיניים ולדעת שאני במקום הכי בטוח בעולם.. וגם אם ירד גשם, כנראה שרצינו את זה מספיק.

פנטזיה זה לצלם אותנו עושות שטויות עם קוף ג'ייגנטי ששמו סאס....

פנטזיה זה להתגעגע מספיק עד שכואב.

פנטזיה זה להתחתן פעמיים, עם שני אנשים.. וזה אתם. שני מתחרזים.

 

אתם חשובים לי, אתם חלק מהפנטזיות שלי..אתם הפנטזיות שלי, פשוט כך.

אוהבת אותכם, כוסית וכוסון על שלי.

 

טלע

 

נ.ב

את..את הכי שלי. וחסר לנו לשכוח אחת את השניה, וכל מה שיש בינינו: הלילות, הימים, הצחוקים והבנים.

אתה...אנחנו ממש זריזים, שנהיה בריאים :). אבל אין ספק שאנחנו חיים באותו קצב.

נכתב על ידי , 4/12/2007 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

MSN: 



תמונה




3,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי המקסימלי :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי המקסימלי :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)