לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה עם חיים מוזרים


"אני שומר עמוק בפנים..מתחת לעיניים"

כינוי:  חיים מוזרים

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


אני מרגישה די בודדה בזמן האחרון..דבר שאף פעם בחיים לא הרגשתי.

אולי בודדה נפשית, מבחירה להתבודד בעבר הדכאוני שלי (ואני מדגישה, בעבר).

אבל בחיים לא קרה שהחברות שלי, לפחות ככה אני מרגישה, כבר לא מקיפות אותי ואני די בודדה.. אני חושבת שזה מאז שאני עם אביעדי שלי.. כשאני מתקשרת הן כבר לא נלהבות לשמוע שהתקשרתי, הן גם לא נלהבות להתקשר או לחזור אליי כשלא ייצא להן לענות. ליאת למשל מתקשרת רק בסופי שבוע, כשהיא מתלבטת לאן לצאת, היא שומעת כל מיני אופציות מאנשים ורוב הזמן האופצייה שלי נראית לה הכי שווה והיא באה איתי וזהו..אחרי זה לא שומעים ממנה כל השבוע. מילי הייתה אצלי אתמול והרגשתי שדי אין לנו על מה לדבר זה די היה סתמי כזה, נסיון להעביר את הזמן..אממ לימור, לימור זה סיפור בפני עצמו..אף פעם לא הייתה לנו "מחוייבות" אחת לשנייה..אבל גם היא לא ממהרת להפגש איתי לא להתקשר ולא לחזור אליי..מה גם שהיא לא מפסיקה לנסות להוכיח לי כמה שהיא נהנית ויוצאת כל יום, כל היום. לילי, נורית..מנסות, לא כל כך הולך..כנראה שאף אחת מאיתנו לא רוצה באמת באמת לשמור על קשר, כי אם כן אז היינו נפגשות ממזמן.

זה קשה כל הקטע הזה עם הצבא וכל זה..מאז הקורס, שיצאתי רק שושים ובשושים האלה בחרתי להיות עם אביעד מן הסתם רוב הזמן, מאז אני מרגישה שהן התרחקו ממני.

זה די מוזר לי כל העניין הזה..לא רגילה. אבל הן עוד יחזרו על 4 אני בטוחה.

 

Hello..Is there anybody in there?

Just nod if you can hear me

Is there anyone...?

נכתב על ידי חיים מוזרים , 3/7/2008 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,457
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים מוזרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים מוזרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)