לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- הברז של התקשורת הישראלית -


כוס מים וחיוך קטן על הבוקר - ואתם מסודרים לכל היום

Avatarכינוי: 

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

אחרון ודי


לכל דבר טוב יש סוף ולכל סוף יש התחלה חדשה. זה כנראה המקרה שלי. רציתי נורא להמשיך לכתוב כאן, הבעיה המרכזית היא שאין לי ממש על מה. מאידך גם לשתיקה יש  משמעות מסויימת. הגיע הזמן להתחיל לשמוע אחרים ולעצור לרגע את עצמי. לכל קוראי הנאמנים שליוו אותי כאן בכל מיני תקופות שונות אני רוצה לומר רק מילה אחת: תודה. התחלתי עם אפס קוראים ואני כנראה גם אסיים עם מספר זהה. בעוד שלושה חודשיים הבלוג לא יהיה קיים עוד , וישאר רק הזיכרון שיזכיר לי מדי פעם שהייתה לי פינה וירטואלית חמה אחת לכתוב בה.

 

נכתב על ידי , 15/2/2008 13:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החמה. ב-6/7/2008 15:13
 





2,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברק; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברק; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)