לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its my life


its my lifetime

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

שינויים


וואו אם אני רק אנסה להתחיל לספר את כל הדברים שקרו לי בזמן האחרון זה לא יגמר..

אז בואו רק נסתפק בזה שקרו המון דברים, רובם טובים והשאר רעים..

העולם משתנה לי או שאני משתנה לעולם..בכל מקרה אני אוהבת את השינוי..

וכשאני כותבת כאן בד''כ אני לא כותבת דברים ברורים שאנשים מיד יבינו.

 

יצא לי לכתוב מלא שירים בזמן האחרון, שאת רובם אני אוהבת..

הלחנים יצאו סבבה...ואני מרגישה שמבחינת הלחנים לפחות התבגרתי והתפתחתי..

ואני אוהבת את השינוי הזה..

 

יצא לי להפסיד הרבה אימונים בזמן האחרון..

אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא מרוצה מזה..

אבל מה שכן בזכות זה יש לי 100 במגן במתמטיקה, ו80 בספרות..

שזה שיפור עצום מ60 במתמטיקה ו60 בספרות..

וזה כיף, אבל אני מרגישה ממש רע בנוגע לאחריי..

אני אוהבת את אחריי!

זה הדבר הכי טוב שהשתתפתי בו בחיים שלי...!

ואני בחיים לא אצא מזה...אבל הלימודים, הלימודים האלה כל כך מתישים..

אני חייבת לסדר את זה..

 

אני הולכת להקליט את השירים שלי.

אני אוהבת אותם ואני חושבת שהם ממש טובים..

אני מאמינה במוזיקה שלי וביכולות שלי ואני חושבת שאני יכולה להצליח.

ואם לא- אז לפחות ניסיתי..

 

אין לי כוח לכתוב את כל שאר הדברים...זה יהיה סתם עוד יותר חופר..

אני אסתפק במילה שממצה את הכל: "שינויים"

 

להית'

:)

נכתב על ידי , 16/1/2009 15:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shilie ב-17/2/2009 11:38
 





7,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshilie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shilie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)