לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

0.0



Avatarכינוי: 

גיל: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018

מה זה אומר להתחמק מללמוד למבחנים סופיים?


-להיזכר פתאום בכל האנשים שלא דיברתי איתם שנים ולשלוח להם הודעות של "עבר כל כל הרבה זמן!"

 

-להיזכר בספרי הארי פוטר. (ספרים, לא מחזות. please.)

 

-Memes...

 

-להתקשר לאמא שלוש פעמים ביום. (מתי יודעים כשזה יותר מדי? כשהיא יוזמת לסיים את השיחה.)

 

-להיכנס לsteam, לראות שאין משחקים חדשים שמעניינים אותי, לצאת. (לחזור על הפעולה כמה פעמים ביום.)

 

-לראות סרטוני דרמה ביוטיוב. (תמיד משעמם, אלא אם כן יש מבחן באותו שבוע.)

 

-לנסות לעשות רשימה של דברים שעושים בזמן שמתחמקים מללמוד למבחן.

 

-לחוות existential crisis.

 

-לעשות ריפרש שוב ושוב ולהתאכזב שאין פוסטים חדשים בטוויטר.

 

-כן, ברור שאני רוצה לשמוע על המונדיאל. (what have I done!)

 

- !!MEMES

 

-לעשות כביסה. (אני צוחקת, שום דבר בעולם לא יגרום לי לרצות לעשות את זה. אני man-child.. טכנית, woman-child.)

 

-להיכנס לישראבלוג ולכתוב פוסט בבלוג מת.

נכתב על ידי , 25/6/2018 12:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה-לי ב-15/7/2018 12:33



24,185
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועה-לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועה-לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)