לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומני היקר..

אהלן חבר'ה!!! אני הדר סבן! מקרית מלאכי! חולמת להיות זמרת. חולה על פקונדו ארנה שהוא החיים שלי! חולה על הראל סקעת שלדעתי הוא הזמר הכי מוכשר שיש.. אוהבת מוסיקה ישראלית (היהודים,משינה,עברי לידר וכ'ו..)..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2005

תשובות לשאלון השבועי


מה זאת אהבה?‏
אהבה....
יש לה המון משמעויות,אבל אין לי מושג מה לענות..
אמממ.. בלי האהבה אין חיים...

מהי/מהו בת/בן הזוג המושלמ/ת בעיניך?‏
שיהיה אוהב,אדיב,מצחיק

איך יודעים שאוהבים?‏
בעננים....
חולמים חלומות מוזרים על הבנאדם באמצע השיעור...
חחחח :)

האם את/ה בתוך אהבה כרגע? ‏
אכן כן...

מה הדבר הכי רומנטי שעשית אי פעם?‏
אמממ.. התוודאתי על אהבתי אליו!

מה הדבר הכי רומנטי שעשו לך?‏
לא זכור לי משהו כזה...

מה המקום הכי רומנטי בעיניך?‏
יםםםם...
יםםםם
ועוד פעם ים!

נכתב על ידי *~* פק!Jדה *~* , 28/1/2005 22:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *~* פק!Jדה *~*

בת: 34

ICQ: 168370751 




194
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~* פק!Jדה *~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~* פק!Jדה *~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)