לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Universally Speaking


I Speak Fluent Bullshit.

Avatarכינוי:  Megalomaniac.

בת: 34



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

Best Friends Stick Together.


כל כך הרבה פעימות לב בדקה.

 

לא ידעתי שאני מסוגלת להרגיש ככה.

 

 

התרגשות.

זיעה בכפות הידיים.

משקל כבד מעיק בבטן.

התכווצויות.

והלב כואב. כל כך כואב.

ואני חסרת אונים. ועדיין, זה מרגיש נפלא.

 

כי אני יודעת שזה לא כאב רגיל.

הוא כואב מאושר.

 

התרגשות.

 

וזה מוזר.

 

לא ידעתי שאני מסוגלת להרגיש ככה.

 

שנה.

והוא עדיין היחיד שנחשב.

 

 

הקשר הכי יציב שהיה לי.

Best Friends stick together.

ולא משנה כמה קילומטרים מפרידים.

So I guess there is a Forever after all.

 

3>

נכתב על ידי Megalomaniac. , 1/7/2008 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Billie Jean~ ב-3/7/2008 04:02
 





3,332

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMegalomaniac. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Megalomaniac. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)