לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hi, Infidelity


Nagging little thoughts change into things you can't turn off

Avatarכינוי:  Morgan Le Fay

בת: 17

MSN:  You wish





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016





נכתב על ידי Morgan Le Fay , 27/4/2016 23:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קשה. באמת קשה לי עכשיו. 

אמא סיימה את טיפולי הכימותרפיה, ועכשיו נשארו ניתוח והקרנות. כשמסיימים כימו', לא באמת מסיימים, כי תופעות הלוואי נשארות ולא עוזבות להרבה זמן- הציפורניים שנושרות, השיער שאיננו, ספירת הדם הנוראית, הבצקות, הכאבים, לא קל לה, ולי לא קל לראות את אמא שלי, אהובתי, החברה הכי טובה שלי והבן אדם הכי קרוב אלי חווה את כל הדברים הנוראיים האלו. 

אני מפחדת, בחיי לפעמים הפחד משתק את כל כולי. מפחדת מהניתוח שהיא צריכה לעבוד, מהסיבוכים. מפחדת מההקרנות.

נכתב על ידי Morgan Le Fay , 10/4/2016 21:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMorgan Le Fay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Morgan Le Fay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)