לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של קסם..!

בלוג רגיל עלי.....קסם, בת 18 מתל אביב, מאוהבת קשות ביונתן ובכם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

פוסט (ראשון) על בנות בוגדניות...!!


יש תופעה ששמתי לב אליה, והיא:בנות בוגדניות. שיש להן חבר (אם לא שניים...) והם פשוט מפלרטטות עם כל הבנים בבית ספר. אני מכירה חלק, וזה ממש מגעיל לראות מלא בנות נמרחות ,מחבקות, מנשקות ומה לא?!! זה מגעיל, זה זול, זה בוטה ,  זנותי וממש מוציא  לכן שם של זונה... כאילו מה בנות?  תיהיו נאמנות לחברים שלכם ואל תמרחו על כל בן רק בגלל שהוא שווה, כי תחשבו מה הבנות שאוהבות את הבנים האלה מרגישות... (חברה שלי ככה וזה  ממש מגעיל, אפילו היא פלירטטה עם הבן שחברה של אוהבת... היום בדיוק ראיתי ילדה אחת מתמזמזת עם שני בנים אחד אחרי השני בלי בושה!! (איכס...!) אל תעשו את זה!! ! הרבה פעמים אני רואה בנות שמתנשקות עם מלא בנים צרפתית ועוד יש להן חבר-(באמת בושה)

יש גם בנות שמגזימות ועושות מעשים הרבה יותר בוטים שלא  אכתב כאן...ואנ יודעת את זה! 

הלקח:- בנות, אם אתן מתנהגות כך, תזכרו מה שכתבתי פה , כי חבל עליכן ,בסוף(גם אם אתן כרגע מאוד מקובלות) אף אחד לא ישאר נאמן לכם....

אז תאחלו לי בהצלחה עם הבולג.....

תגיבו לי מה דעתכם???

   לב יו אולל קסמוש....

נכתב על ידי *~קסם היפה~* , 4/10/2006 19:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *~קסם היפה~*

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~קסם היפה~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~קסם היפה~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)