לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גרושים ושונים


החיים בעיני המתבונן, נקודת המבט האישית שלי על העולם

Avatarכינוי: 

בן: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

חזרה להתחלה


נשברתי.

 

 

עם כל המחלה הזאת תפס אותי פתאום צורך נוראי למשהו עם טעם, משהו שצריך ללעוס. ירקות וגבינה מותכת פשוט לא הספיקו.

גררתי את עצמי למכולת וקניתי חמש פיתות ואת הנקניק הכי חריף ושמן שיכלתי למצוא וגמרתי את שניהם, תוך כדי שאני מתעב את עצמי.

 

היום אני מרגיש קצת יותר טוב, ומתחיל את השבועיים הראשונים של הדיאטה הזאת מהתחלה.

ירקות - רק ירוקים וכרובית.

בשר - חזה הודו וחזה עוף (אני מוותר על בקר בינתים - קשה מאוד לדעת כמה שומן יש בחתיכה שאתה קונה בסופר).

דגים

גבינות 3%, גבינה מותכת 7%

 

בלי פירות, בלי ממתקים, בלי בצק, בלי ירקות שורש.

 

יש לי מטרה - יש לי שריון להכנס אליו בפורים.

 

אני חזק יותר מזה. אני יכול.

נכתב על ידי , 14/2/2012 08:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמרי אימבר ב-14/2/2012 09:19
 



סיכום סופ"ש


אז היינו שבת אצל סבתא שלי והיה נחמד מאוד.

עמדתי בדיאטה שלי על ידי זה שבשלתי לי מראש והבאתי איתי דברים לאכול שמותר לי - פשטידת קישואים, קציצות הודו, חזה עוף בשעועית ירוקה ופטריות והמון ירקות.

סבתא בישלה כמו שהיא מבשלת תמיד - מלא תפוחי אדמה, מלא בצק, מלא שמן, אבל הצלחתי להחזיק מעמד ולא אכלתי כלום שאסור לי.

אפילו היה אחרי התפילה קידוש לכבוד שבת בר מצווה שלי וכולם אכלו דג מלוח וקרקרים וחומוס וסלט כרוב אדום ועוגות ווופלים - ואני ישבתי שם וכירסמתי לאיטי צלחת מלפפונים חמוצים.

זאת הייתה אחת החוויות הכי מסכנות שעברתי.

והיום קמתי בבוקר חולה ממש. גררתי את עצמי מהמיטה בשש וחצי בבוקר כדי להגיע לפגישה בשערי תקווה (שלדעתי הלכה לא רע) וחזרתי הביתה ליפול מת במיטה. אכלתי בבוקר חביתה של שתי ביצים, קצת סלט, ואח"כ שני משולשים של גבינה מותכת 7%, כמה פרוסות פסטרמה 1%, וצלחת עם שתי קציצות וקצת חזה עוף שנשאר משבת וזהו.

רק בערך בשעה 16:00 הבנת שלא שתיתי כלום כל היום והכנתי לי בקבוק מים שאני עדיין נלחם בו עכשיו.

 

אני חולה ומסכן וכולם צריכים לרחם עלי.

נכתב על ידי , 12/2/2012 20:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של troynightstar ב-14/2/2012 08:20
 



שוב מאחר


אז מסתבר שפשוט יותר קל לי לכתוב ביום שאחרי מה אכלתי ביום קודם, אז נראה שזו תהיה השיטה.

אז אתמול היה שני סלטים גדולים - אחד עם טונה, אחד עם רוטב שום 5%

גבעולים מראש סלרי שלם עם מיכל גבינה לבנה

כמה קציצות בקר רזה/חזה הודו שהכנתי

 

ונראה לי שזהו.

 

חוץ מזה - בישלתי לעצמי לשבת. החלטתי לא לסמוך על מה שסבתא שלי תכין ולא להטריד אותה בדרישות הדיאטה שלי ופשוט להכין לי אוכל. אני כמובן אסביר בדיוק למה הכנתי לעצמי ונראה לי שהיא תבין.

 

וחוץ מזה - אסור לי בכלל גזר! ואני טוחן גזר כבר כמה ימים במחשבה שזה ירק והכל בסדר! מסתבר שאסור לי ירקות שורש בכלל - וזה די הגיוני.

 

וחוץ מזה - אני לוקח את הילדים לשבת אחרי הרבה זמן שלא היו אצלי - נסיעה לאנגליה וכו'.

 

יהיה אחלה!

נכתב על ידי , 10/2/2012 07:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של troynightstar ב-12/2/2012 20:50
 



לא כתבתי אתמול


אז הנה הסיכום:

400 גרם גזר עם מיכל גבינה לבנה

2 מעדני סויה 0% בטעם קרמל (תהרגו אותי אם אני מבין איך עושים את זה בלי סוכר

2 סלטים גדולים - אחד עם קופסת טונה, אחד עם רוטב שום 5%.

חביתה משתי ביצים עם 4 פרוסות פסטרמה 1% - מותר לי ביצים כמעט חופשי בדיאטה הזאת.

שתי סוכריות בלי סוכר

 

והיום:

 400 גרם גזר עם מיכל גבינה לבנה

משולש אחד של גבינה מותכת

מתכון חדש שניסיתי היום - ריפדתי תבנית חד"פית קטנה ב-3 פרוסות פסטרמה 1%, שברתי מעליהם 2 ביצים ותיבלתי בתבלינים שונים.

הכנסתי לתנור ל15 דקות. יצא פצצות! זה היה אחד הדברים הכי טעימים שאכלתי.

כשאגיע הביתה היום - סלט גדול ממש (ממש) עם רוטב שום.

שתי סוכריות בלי סוכר

 

אני מקווה לעמוד בזה.

חבר שעבר את הדיאטה הזאת הסכים איתי היום שהשבועיים הראשונים של הדיאטה הזאת הם רצח. הבעיה הגדולה היא שאני מוזמן לסבא וסבתא שלי בשבת ושם יהיה קשה ממש לשמור על דיאטה - הבישול שם מבוסס על תפוחי אדמה (שאסור לי בכלל), כנפי עוף (שמותר לי רק חזה) ולחם ובצקים בכללי (שאסור לי בכלל).

 

נראה מה יהיה.

נכתב על ידי , 8/2/2012 15:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צופה מהצד* ב-8/2/2012 15:39
 



שינוי גדול בהרגלים


הדיאטה הזאת דורשת שבועיים ראשונים די קשים ומגבילים ואח"כ חופש פעולה גדול יותר, אבל למכור לפחמימות כמוני השבועיים האלה נראים סיוט אמיתי.

שבועיים בלי שום לחם (או בצק בכלל), בלי תפו"א או אורז, בלי שקדים או פירות - אבל כן בשר רזה, עוף, דגים וביצים. וירקות. ה-מ-ו-ן ירקות. 

אז היום אכלתי עד עכשיו בערך קילו מלפפונים, בערך מכל גבינה 3%, 3 משולשים גבינה מותכת 7%, ושתי סוכריות בלי סוכר.

והערב אני מבשל סלמון בתנור עם תוספת של ברוקולי וכרובית. וסלט.

 

נכון כיף לי?

נכתב על ידי , 6/2/2012 16:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של troynightstar ב-6/2/2012 18:00
 



חזרתי


אוקי, בואו נראה איך עושים את זה שוב...

 

הרבה זמן לא הייתי כאן והאמת - לא נורא היה לי חסר. אבל עכשיו, כרגיל, העולם משתנה שוב וצריך להשתנות איתו.

נמנה שינויים? לא כרגע. נתמודד איתם ביחד ככל שהם יקרו.

אבל כרגע, הדבר החשוב הוא שאני מתחיל ממחר דיאטה חדשה.

המצב באמת יצא משליטה והגיע הזמן לטפל בזה. הדיאטה נקראת "דיאטת סאות' ביץ'" ומי שהמליץ לי עליה ירד די הרבה, אז אני מאמין שהיא טובה. בכל מקרה, אני הרי מכיר אותי, ומה שמניע אותי (כמו כל ייקה טוב) זה אשמה. ולכן - מבצע חדש! אני אכתוב כאן כל יום מה אכלתי במקביל לפוסטים אחרים על החיים והכל, ואתם צריכים לתמוך בי בתגובות ולרדת עלי כשאני נופל.

ברור? זה מאוד חשוב.

נתראה מחר...

נכתב על ידי , 5/2/2012 16:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של troynightstar ב-10/2/2012 07:58
 





5,406
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtroynightstar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על troynightstar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)