לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מתוסבכת, מטורפת, מוזרה, לא צפויה והכי חשוב - לא שפויה. זו אני. נעים מאוד להכיר.

Avatarכינוי:  מור!(:

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

ילדים זה עם טהור.


heart.gif heart.gif heart.gif אהבה של ילדים זו האהבה הכי טהורה שיכולה להיות heart.gif heart.gif heart.gif

ביקרתי במקום השירות העיקרי שלי.
מאז שהגעתי לשם, הרגשתי סלב ותמיד זה הזכיר לי את הראל סקעת (הזמר שאני הכי אוהבת ומעריכה. לא סתם הייתי נזכרת בו).
בכל בוקר היו מחכים לי בשער וישר קופצים עליי ומחבקים אותי.
שלא נדבר על מהלך היום.. ובכלל על היום שנאלצתי לעבור לכיתה אחרת..
(הייתי צריכה להתרחק כדי שהילד שהייתי איתו יהיה עצמאי וכדי שנראה איך הוא מתפקד בלעדיי ובכלל לראות איך שאר הילדים מתנהגים כשאני לא נמצאת..
היועצת אמרה שזה יהיה טוב גם בשבילי, כדי שאני לא אפרד מהם בבום אחד והם לא יפרדו ממני ככה.. בדיעבד היא צדקה, למרות שלא רציתי לקבל את זה XDemoticon.gif )

היום יותר מתמיד הרגשתי הראל סקעת...
דפקתי בדלת כמה דפיקות עם קצב ונכנסתי.
איך שהם ראו אותי הם אמרו בהתרגשות: "מוררר!!"
ופשוט קפצו עליי בחיבוקים. s5.gif
המחנכת החדשה שלהם שעה ניסתה להשליט שם סדר post-2-1100969707.gif
בסופו של דבר הצעתי שאני אחבק כל אחד בנפרד "אחד אחד" ושישבו בכסאות ואני כבר אבוא אליהם...
וכך היה.. אבל בכל פעם שהתקרבתי לשולחן כלשהו, כבר כל הטור נעמד על הרגליים ובא אליי חחח אז שוב נהיה בלאגן laugh.gif
אחר כך גם הפשושים ביקשו עוד חיבוק ועוד חיבוק.... וחיבוק אחרון... ושוב חיבוק אחרון. 2cry2.gif
אם הייתי יכולה, הייתי נשארת להפריע עוד קצת.. אבל המחנכת רצתה להרוג אותי laugh.gif בזבזתי לה כמעט שיעור שלם... laugh.gif

אחר כך גם הצוות התנפל רק קצת יותר בנימוס.. laugh.gif נשמות טהורות שלי... heart.gif

הלוואי ויכולתי לשרת שם שנה נוספת..


אם אתמול שאלתי את עצמי למה הכל מתחרבש לי, היום אני יכולה לומר בגאווה שלפעמים אני יכולה לדבר שטויות biggrin.gif
סתם עשיתי סיפור... הכל הסתדר לי בסוף למרות שבאתי אחרי מאה שנה.
אז השנה אני אהיה בכיתת אוטיסטים. עוד שנה מספקת הולכת להיות לי... jockey.gif


אגב.. הראל סקעת...

אתמול האלבום החדש שלו יצא לחנויות השונות. קוראים לו "דמויות".

עוד לא יצא לי לקנות אותו, אבל הורדתי כמעט את כולו מהאתר של אורנג' (בתשלום כמובן).

אני חייבת לציין שמדובר באלבום משובח... אם לא ביצירת אמנות. הרבה יותר טוב מהאלבום הראשון שלו.

 

אתמול לכבוד צאת האלבום החדש, הוא התארח ב 103 FM אצל דידי הררי.

הוא שר דואט מקסים עם שלומי שבת. הם שרו את השיר: "אבא".

ניתן להוריד אותו מכאן:

http://www.f2h.co.il/5596208195202

 

הראיון היה מצחיק. אהרון אהרון הזה קרוע חח

גם את הראיון אפשר להוריד, לכל המעוניין(:

חלק 1

http://www.sendspace.com/file/d4n7y0

חלק 2

http://www.sendspace.com/file/brfg0u


המשך שבוע קסום

נכתב על ידי מור!(: , 2/9/2009 16:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





78,209
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למור!(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מור!(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)