לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא רוצה.

לפעמים אני מרגישה כמו כיכר לחם.

כינוי:  wondring

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

מה יותר מגעיל?לאכול מחזור או זה?




זאת הרגל שלי כרגע.

אפשר לראות כמה היא נפוחה.

אני מבקשת להתעלם מכמות השערות שיש לי על הרגל(בחורף לא צריך לעשות..)

נכתב על ידי wondring , 1/5/2004 19:30  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,802
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwondring אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wondring ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)