לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bilby




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הרגעים הקטנים בהם אתה מבין שהחיים שלך הם לא כאלה רעים


טוב נו, יש זמן אז למה לא לכתוב?

 

בעקבות ביקור טראומטי אצל רופא* יש לי 3 ימי חופשת מחלה. הזמנתי סושי אחרי שלא אכלתי כלום כל היום. השליח היה מישהו שגר איתי בבית החייל פעם. אוך החיים טובים :)

זה נחמד ביותר לדעת שהיית באותה נקודה כמו מישהו אחר אבל הגעת הרבה יותר רחוק. והוא במשרת שרות שבה אתה משתמש :)

זהו. שמחה לאיד.

 

__________

*אצלי לחכות שעתיים כי הגעתי בלי תור זה טראומטי.

נכתב על ידי Bilby , 26/6/2007 19:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא הספקתי לשאול


מותר לקחת נורופן יחד עם נוסידקס?

אני בוכה כי חיכיתי 40 דקות למטה לפתק שלא מנע ממני לחכות עוד שעה למעלה ולא מבינה למה לא נדחפתי פשוט.

נתת לשני "זוגות" להכנס. אז ביום שבו אהיה זקנה חטיארית בלי תור גם אני אוכל להכנס חופשי כל עוד יש זקן שמחכה?

בכלל לא הייתי צריכה לבוא. אני חולה מתה.

לקחתי מלאי נייר טואלט שלא היה מבייש את הצבא הבריטי ועדיין הכל נגמר לי פשוט כי אתה נהנה לשוחח, ולאף אחד פה לא באמת אכפת מהאנשים.

בדרך כלל במצב כזה אני לוקחת חפיסת ענק של נורופן מבית המרקחת ממול וחופש מהעבודה. פשוט לא נשארו לי ימים.

כל מה שאני צריכה זה ימי מחלה. לא את התרופות שאתה תחליט לי. שנינו יודעים שמגיע לי מנוחה אז למה לבדוק לי את הגרון?

אני מקווה שאתה מרוצה.

 

נכתב על ידי Bilby , 26/6/2007 10:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Bilby

בת: 38

ICQ: 166705614  




1,655
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBilby אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bilby ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)