לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Greatest Story Ever Told

And if i lived a thousand years you know I'd never could explain The way I lost my heart to you that day But if destiny decided I should've looked the other way Then the world would never know The greatest story ever told


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

הכאב שבשיר


איך זה ששיר אחד יכול לגרום לי לכזאת תהפוכה?

שיר אחד..אחד!

וכל הזמן שאני שומעת אותו..הוא גורם לי לבכות..להתחיל עם הדמעות האלו

ואין לי שליטה עליהן, אין לי!

ואתה? אתה מכיר את השיר הזה

והכרתי אותו עוד לפניך

אבל לא אמרתי כלום

איך אני אגיד משהו על זה, כשהדבר היחידי שקורה כשאני שומעת את השיר הזה זה הדמעות האלו, שאין לי שליטה עליהן?

ואתה כל הזמן שר את הפזמון שלו

והשמעת לי אותו פעם..כאילו שגילית לי את אמריקה..

והקדשת לי את השיר הזה פעם אחת..

וכל פעם, בכל אחת מהפעמים האלו

אני כל כך מחזיקה את עצמי לא לבכות..שלא יהיו דמעות..

אם שמת לב, תמיד שאתה שר אותו אני מתרחקת ממך, אני לא מסתכלת עליך

אני לא מסוגלת.

הוא עושה לי צמרמורות בכל הגוף..וזה מפחיד..

אני מתארת לעצמי שבקרוב תגלה שהשיר הזה גורם לי לכזאת הרגשה כואבת מבפנים

יש לי מין הרגשה כזאת..בלתי מוסברת..

כי..כי אתה מרגיש אותי

אתה יודע מה עובר עלי גם בלי מילים

אבל איך תבין אותי בלי מילים אם אני, לעצמי, עוד לא הסברתי מה קורה איתי?

כי אני לא יודעת..אני לא יודעת למה זה קורה לי כשאני שומעת את השיר הזה..

אולי..אולי כי אתה זה שתבוא לקחת אותי..

אולי זה אתה..אולי בגלל זה..

שאתה מאוד דואג לי..יותר ממה שמגיע לי..

אני בן אדם כל כך זניח, כל כך לא חשוב

ואתה? אתה זה שצריך כאן עזרה, אתה זה שצריך חמלה ואהדה..

וממש לא מרחמים..כי רחמים זה הדבר האחרון שאתה צריך..

מאהבה..רק מאהבה

ובמקום זה, אני מקבלת את זה..ולא אתה.

אני לא מבינה למה, למה אתה דואג לי כל כך

שיש לך לדאוג לעצמך יותר

וגם כי אני לא..אני לא חשובה..

קשה לי להסביר את זה..את העיניין הזה..

אני פשוט מרגישה שכל האהבה הזאת

כל הדאגה והערצה הזאת

לא מגיעה לי, אני לא שווה את זה..

אני מרגישה שאתה הכתרת אותי לנסיכה..לנסיכה המושלמת הזאת שאסור לגעת בה..

וככה אתה גם שומר עלי..

ואני מרגישה שאני אפילו לא הייתי יכולה לתפקד בתור ליצן החצר

אבל אם אני הנסיכה

אז אתה הנסיך, הנסיך המושלם, הנסיך היפה שלי

ואני כל כך אוהבת אותך

ובגלל זה אני מפחדת לספר לך על השיר..על זה שהשיר הזה גורם לי לבכות..

ואני יודעת שתחבק ותנשק ותגיד שהכל טוב

אבל..אבל מבפנים השיר ישאר אותו השיר שמכאיב לי..ש..גורם לי לבכות

איך זה ששיר אחד יכול גורם לי לכזאת תהפוכה?

שיר אחד..אחד!

Savage Garden - To Moon And Back

 

אוהבת

אני..

נכתב על ידי ~lost in way of life~ , 10/12/2005 23:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~lost in way of life~

בת: 33




550

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~lost in way of life~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~lost in way of life~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)