לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מַיִם רַבִּים, לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת-הָאַהֲבָה,וּנְהָרוֹת, לֹא יִשְׁטְפוּהָ.


Taste this PASSION

כינוי:  Night's Girl

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

3\>


את יפה
את זה כבר אמרו לך
ושירים כתבו לך גם
ים של מכתבים הם שלחו לך
טיולים מסביב לעולם
כלנית, נרקיס וגם ורד
מחכים על סף דלתך
שוקולד מארץ אחרת
מחכה על שולחנך
יום אחד יבוא איזה מלך
שייבנה לך ארמונות
ותחיו באושר ועושר
אבל את לא תפסיקי לבכות.

בגלל שאף אחד לא אהב אותך כמוני
בגלל שאף אחד לא אהב אותך כמוני
בכל העולם את יכולה לחפש
אבל אף אחד לא יאהב אותך כמוני
אף אחד לא יאהב אותך כמוני
בכל העולם את יכולה לחפש.


אוף למה בנים כ''כ חסרי אינטלגנציייייה ];
אוף. כ''כ הייתי רוצה להתנהג אליהם במנהג ה'דפוק וזרוק' ב-ד-י-ו-ק כמו שמגיע להם,אבל אני פשוט לא מסוגלת. גאד,איזו סתומה אני |:
אני יודעת שאם אני אעשה את זה אני אתחרט אחר כך ו..אוף זה פשוט לא אני \:

אוף. איפה המלך שלי כבר?):
נכתב על ידי Night's Girl , 6/11/2007 19:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיסרא ב-12/2/2011 05:28
 





16,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNight's Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Night's Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)