לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just fall in love with an angel


כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

אתה


לא היינו יכולים לחיות באושר ובעושר

לא היית יכול להביא לי את האושר הזה, אתה לא יכול

יש בך דברים שמוצאים אותי מדעתי ויש בי דברים שאתה לא מבין איך אני חיה איתם

וזה מבאס

וזאת... זאת לא אשמת אף אחד מאיתנו

זה פשוט מי שאנחנו. זה האנשים שאנחנו, זה האופי שלנו

ואף אחד מאיתנו לא היה רוצה לשנות את זה

כי אנחנו אוהבים אחד את השניה.

אני אוהבת אותך. איך שאתה.

ואתה מושלם. אתה.. אתה מושלם

פשוט לא בשבילי

הוולאי שהיית מושלם בשבילי. הלוואי שהכל היה כזה פשוט

אנחנו פשוט נהרוג אחד את השניה באיזשהו שלב.

אנחנו פשוט.. צריכים למצוא אנשים אחרים. למצוא אנשים שיתאימו לאופי שלנו

אתה מצאת מישהי בנתיים.

אני לא יודעת מה אני רוצה

בעצם אני כן. בערך.

אני צריכה מישהו שישאל שאלות אבל יעזוב אותי בשקט

מישהו שיגן עלי אבל יידע שאני יכולה להסתדר מעולה בלעדיו, כי ככה זה היה עד עכשיו.

מישהו שיבין את הכאב הזה

מישהו שיהיה שם במחשבות שלי ושאני אהיה גם אצלו

מישהו ש.. ירגיש שאני נכנסת לחדר

ובעיקר ירגיש שאני לא שם

מישהו שיואהב אותי.

וחלק מהדברים האלה לא יכולת לתת לי,

חלק מהדברים האלה לא היו בך

וזה נורמאלי. כמו הדברים שלא היו בי בשבילך

כמו שלא הייתי יכולה לעלות על עצמי ולראות את התמונה הגדולה

כמו שלא הייתי יכולה לתת למילים משמעות אחרת

כמו שלא יכולת להבין מה קורה איתי ולא הייתי אמיתית איתך לפעמים

כמו.. שלא הייתי מספיק חזקה


אז חלק מהדברים זה אשמתי

וחלק מהם זאת אשמתך

אבל זאת בכלל לא אשמה

זה.. זה אופי. זה בן אדם. זה חיים

וכשחיים מתערבבים בחיים, במיוחד בצורה שלנו, זה קורה ויש חוסר התאמות

ובאמת? אני חושבת שהיינו די גיבורים. אני חושבת שזה היה.. לא רע, בסך הכללי

היו לנו פאשלות ולפעמים היינו מסוגלים למכור כיליה רק כדי שלא נצטרך להקשיב אחד לשניה

אבל.. זה היה טוב. היו לנו דברים טובים ביחד

היינו טובים ביחד.

עשינו דברים ביחד שלעד ישארו שלנו. הם שלנו.

וזה כיף.. כי אנחנו מיוחדים אחד בעיני השניה. אתה מיוחד בעיני.


אני לא יודעת אם בהמשך כן היינו יכולים להסתדר. כן היינו יכולם לחיות ביחד

כן היינו יכולים להביא אושר אחד לשניה.

אני לא יודעת

היינו יכולים לעשות דברים טובים. זה כן

אולי כן דווקא. אולי למרות הכל, בעתיד, נוכל להתעלות על זה. נוכל להסתדר ביחד איך שצריך.

אבל זה לא בשבילנו להחליט

כלומר.. אנחנו פה כדי לראות את זה. לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים

אבל תמיד יהיו דברים מעלינו. וזה מה שלא בשבילנו להחליט.



אז תודה. כי אם לא אתה היו לי חיים אחרים עכשיו

ולא, אני לא הייתי רוצה לדעת איך הם היו נראים

אני רק רוצה את העכשיו. למרות שהוא קצת מבאס

אז תודה..

כי היה לי טוב איתך. עדיין טוב לי איתך

שינית בי משהו, אבל לא שינית אותי. עשיתי אותי לבן אדם אחר.. יותר רגוע ויותר אמיתי

גם אם זה לא נראה לך

הגעתי לתובנות עם עצמי.. למדתי דברים חדשים על עצמי

למדתי להכיר בן אדם אחרת..

וזה בעצם לא הסוף. זאת לא פרידה ואף אחד לא אומר להתראות

אנחנו פשוט אומרים שלום למשהו חדש.

אני מקווה שמשהו ממני נכנס אצלך, שהיה לך טוב.

אני מקווה ולו במעט שהשארתי חותם עליך..

ואולי יום אחד כן תביא לי את האושר הזה.

כי אחרי הכל... זה מרגיש ש..

שאנחנו אלו שצריכים להיות ביחד

אוהבת. באמת. תמיד..

טל.


נכתב על ידי , 16/12/2008 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,068

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני וגם כל השאר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני וגם כל השאר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)