לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האושר מגיע במנות קטנות ומטופשות
כינוי:  הפופיקית ההיא

בת: 44

ICQ: 314718484 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

עכשיו תעשו פרצוף מופתע


חשבתי די הרבה, אם לחזור לדפוס הישן שלי ולברוח לבלוג אחר, או להישאר כאן. אבל לא טוב לי להישאר כאן, יותר מידי פוסטים גדושי זיכרונות, ויותר מידי חששות שמישהו יקרא את מה שהוא לא אמור לקרוא, וכדומה.

 

אני אוהבת נשימה חדשה, לפתוח דף חלק. כשהייתי קטנה וכתבתי יומנים, לעיתים נדירות הייתי מסיימת את המחברת עד הסוף. יש לי המון מחברות שהפסקתי אותן באמצע, כי הרגשתי צורך להמציא את עצמי מחדש.

 

כן, גם בתור פספוסית בבית ספר יסודי היו לי מצב רוח משתנים.

 

ועכשיו, ממש לא בא לי להתנגד לעצמי יותר מידי. אני חופשיה, וכאלה.

 

אז תודה ולהתראות. מקווה שנהנתם, מצטערת אם איכזבתי. תהיו חזקים והחיים ממשיכים, כן?

 

עוד יבואו לנו רק ימים טובים.

 

 

שירה.

נכתב על ידי הפופיקית ההיא , 26/5/2005 14:00  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפשר לסגור את ההימורים


נפרדנו אתמול. אז אני מניחה שזהו.

 

וגלגלצ' הקדישו לי היום, על הבוקר, ספיישל פרידה - שינייד אוקונר עם "נוטינג קומפרס", אפרת גוש עם רגע עם עצמי, והשיר המטופש הזה - lonley, im so lonley. באמת תודה רבה.

 

אין לי הרבה מה להגיד על זה, נגמר אז נגמר, קיבינימט. אני כועסת ועצובה ומאוכזבת והכול ביחד, אבל זה היה בלתי נמנע. אז אני אמשיך הלאה.

נכתב על ידי הפופיקית ההיא , 25/5/2005 11:21   בקטגוריות פופיק וג'ו בדרכים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדריך משפטי הפתיחה הגרועים


 

מכירים את אלו שנדבקים אליכם במעלית, בזמן שאתם מסדרים את השיער מול המראה, ואומרים : "את יפה מותק את יפה, תאמיני לי - אם אני אומר! אז את יפה".

 

יש לו מזל שהוא יצא שניה אחרי זה, אחרת היו מוצאים את גופתו רק בעוד חמש שנים. אבל לא בגלל ההערה הדבילית הזו, אלא בגלל שדקה לפני, כשנכנסתי ללובי, שמעתי אותו מספר למאבטח איך כבש איזו כוסית ומעך את החבר שלה במכות.

 

הו, נכון שזה נורא מרשים?

 

כולי רטובה מהתרשמות.

נכתב על ידי הפופיקית ההיא , 24/5/2005 11:00  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

53,219
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפופיקית ההיא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפופיקית ההיא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)