לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יושב על הגדר (וצפוף שם)

הבלוג הוא בשבילי, ואינו משקף מציאות כלשהיא, כל המעשים והדמויות נבראים בהינף קולמוס (מקלדת, אבל לא נהיה קטנוניים) וכל המזהה את עצמו או את מעשיו, עושה זאת על אחריותו

כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 339798737  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

קטע זמני



זה יהיה הפוסט האחרון (בינתיים) שישילח רק למנויים, והוא פוסט הסבר.

לאחרונה מלחיץ אותי יותר ויותר סוג החשיפה הזה בבלוג, ואני כבר לא נהנה, מכיון שזו לא מצווה לכתוב בלוג, ואפילו אם הייתה זו מצווה, הרי אני איני שומר מצוות יותר, ואפילו אם הייתי שומר מצוות, גם אז אפשר לי לעבור איזו עבירה....

הריני מפסיק לכתוב על חיי וחיי החברה שאני נמצא בה.

הקש ששבר את גב הגמל היה פלוני, שכמשיח לפי תומו אמר לי, שיש בין המנויים שהעבירו את הסיסמא שקיבלו הלאה.

אז זהו, היה נחמד, ומעכשיו אתן דרור לדמיוני, וחופש לחרצובות מקלדתי, ואכתוב מדמיוני הקודח בלי להיות חייב לשקף את המציאות.

מי מכם שיחליט לא לקרוא יותר, יהיה כנראה צודק.

ולא, אין צורך לרחם עלי, זו הבחירה שלי, לחיות שם, במקום שאני צריך להתנצל על זה שאני חושב אחרת, לחיות שם במקום שאני חייב לשמור את צעדי ולסנן את מלותי, אבל אני שם, ולא אכתוב עליהם יותר. אולי.

כל טוב.

בקרוב אסיר את הפוסט הזה ואיתו גם את החסימה.
נכתב על ידי , 3/5/2004 00:24  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,302
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיושב על הגדר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היושב על הגדר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)