לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2003

מאוד מעניין מה שכתבת. בוא נזדיין בשירותים


כמו שבכל פרק של סאות'פרק, קני ימות מתישהו, כך גם בכל פוסט של איריס בבלוג "חטאים", היא תבגוד בבעלה. אפילו בשאלון:

 

"מאיזה חלק בגוף שלך את הכי מרוצה?
אני מרוצה מהמון חלקים בגוף שלי, התברכתי בגוף נהדר וזה נחמד מאוד { אני הכי אוהבת את הישבן שלי, כי הוא מוצק מאוד }
איזה חלק בגוף שלך היית מחליפה? מאיזה חלק בגוף שלך את ממש לא מרוצה?
השאלה הזו ממש גרמה לי לבכות ולדמוע. הייתי מחליפה את החלק במוח שלי, שגורם לי לבגוד על ימין ועל שמאל בבעלי האהוב.
"

 

כמובן שמריח מפיקציה כמו דוגמיות בושם קטלניות, אבל כתוב קולח.

נכתב על ידי , 31/10/2003 17:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגולש הבולש והבלוגר החוקר


מבזק אגו מניאק

מוזר, כששלחתי לאביב הורביץ מ"העיר" ידיעות שפרסמתי בנענע (1,2), הוא לקח אותן בלי קרדיט. אבל כשפרסמתי פאשלונת של ynet בבלוג, ולא שלחתי לו, הוא נתן קרדיט מכובד ביותר, כולל השם האמיתי, הפסבדונים של הבלוג, ושמו המלא של הבלוג, "חדר 404 – טיסה נעימה, שרי אריסון!"

 

וגם שאפו להלמו.


נכתב על ידי , 30/10/2003 16:52   בקטגוריות אניהו  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה יפני!


אני חושד שמי שאהב את הקליפ של פאטבוי סלים עם כריסטופר ווקן רוקד, ימצא עניין מוזר בקליפ הזה.

נכתב על ידי , 30/10/2003 00:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תן יד


אתמול היה יום ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן. מי שפספס – עוד לא מאוחר, אפשר לתרום באתר. הנושא חשוב, ואני מתגייס למאמץ בדרך שהבלוגרים עושים את זה: עם כפתור.

 

(הצילום מתוך סטריפ קומיקס ותיק מאוד ברשת, Joe, My Interactive Bra)

נכתב על ידי , 29/10/2003 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בהצלחה בתחום השלוש נקודות


לכו, תשנאו מישהו. זה חינם.

 

(מוקדש באהבה לרוני מ"תנו לחיות לחיות" ולימני קיצוני מ"תנו לי למות בייסורים ובלבד שלא תתרמו לי את הכבד שלכם")



נכתב על ידי , 29/10/2003 00:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבת העיתונאים הסתיימה.


תודה לכל מי שהשתתף.
נכתב על ידי , 29/10/2003 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וחוץ משני אלה, הכל בסדר


שמישהו יסביר לעורך החדשות של "הארץ" מה לא בסדר בכותרת הזאת:

נכתב על ידי , 28/10/2003 20:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתר "הארץ" מיישם טכנולוגיות של ynet



מה הקשר בין הכותרת והמשנה לבין תוכן הכתבה? הפותר נכונה יזכה במבזקן.

נכתב על ידי , 28/10/2003 14:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ידיים מתנגדות לו




 

פרטים נוספים בעתיד, אולי

נכתב על ידי , 28/10/2003 03:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין ספק ש, אין ספק ש, זוהי שקיעתה של הזריחה


הסאן, טבלואיד בריטי שמשפד פוליטיקאים, כדורגלנים ומפורסמימים, מגדיר מחדש את המושג "חדשות מתפרצות":


נכתב על ידי , 28/10/2003 01:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)