לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-~*~-החיים בסטייל הפרפקט של הלייף!-~*~-

♥♥כל הבנות רוצות להיות כמוני וכל הבנים רוצים להיות איתי!♥♥

כינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

ובסוף החגיגה נגמרת


היי, אנחנו x וy, ואנחנו כותבות את ליאת ורותם/דנה.

החלטנו לא מזמן לכתוב פוסט סיום. אלה לא אנחנו, אלה (גם) אתם .

אתם מבינים, אומרים שבדרך כלל כתיבת בלוג פיקטיבי כזה מפריע לחיים של הכותב. אבל לצערינו זה הפריע יותר לכלמיני אנשים פה בישרא, והחלו להתפתח הפרעות שונות אצל אנשים.

כמו למשל, אנשים שחושבים שהם איתנו בבית הספר, או למשל לגרום להם לחרוש על פורנו במטרה למצוא עוד תמונות של טיפני, ניקי, או אריקה... חוץ מזה, כפי שאתם בוודאי מבינים, מסיבות טכניות ואישיות כבר אנחנו הכותבות כבר לא נהנות לכתוב את ליאת ורותם\דנה כמו בעבר... אנחנו לא מעוניינות לסגור את  הבלוגים, כי פשוט חבל. אחרי הכל, אנחנו זכינו לכינוי הפקצות המעניינות ביותר בישרא :)

אז עכשיו אתם תתקעו קצת עם סחורה ירודה, סה לה ווי... כתובות האימייל ישארו פעילות , תרגישו חופשיים לשלוח מיילים (אנחנו מבטיחות להיות נחמדות, באמת) [email protected]

בקשר לבלוגים האמיתיים שלנו, אין ברצוננו להחשף בכיוון שזה לא עניינכם. ובכל זאת, אנחנו מרגישות צורך לנצל את הכניסות והתגובות מרובות לבלוג כדי לפרסם את כל המגיבים שיש להם יותר מתא אפור בודד, ריספקט :)

 

מרת גמישה

ברבי בורוד

Chaotic Gir

mrs.vodka

Amadeus

אני עצמי ואנוכי

sheep in the big city 

»2!2ה»

*:·. GaL .·:*

 לילוצ קה

PiNKiT

חברי העץ העליזים

Vivi

Little-F@iry

כוסית מושלמת

פקצות לנצח שרמוטות לרצח

Ice-Queen

חן

 

והפייבוריסט!

såssy lasie 

Cute BUT Psycho ♣¤ 

VaLeRiA_iNfEcKtEd

apoptygma

FlipNap

גברת רעל

Milady

Emperor Gal 

 

we are the best- and fuck the rest!..

 

הבלוג של רותם/דנה

נכתב על ידי , 24/1/2005 21:55  
4214 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~*%מזל טופי!!.%*~


לדנדושה יש בירת'דיי סוויט סיקסטין סוו סיי מזל טוב!!

 

 

לאב יוו!! הרבה הרבה קיסז ^.^

 

 

נכתב על ידי , 12/1/2005 13:10  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



**~איווו שפעת!~**


אני סוו סוו סיק בגלל מזג האוויר הזה סוו נוט פאן!!....

כבר יומיים לא הייתי בבית ספר לייק כולם מתקשרים אלי כי הם סוו מיסינג מי באט לא בא לי לענות לכולם אני סוו עייפה וכואב לי....

סוו אתמול שיוש היה אצלי וטיפל בי קצת כי הוא סוו סוויטי והוא גם הביא לי מרק שמאמי שלו הכינה לייק משהו מדהים...

הוא מה זה רצה להשאר באט היום היה לו טסט מוי חשוב בהיסטוריה סוו הוא היה צריך ללכת... והיום דנה באה אלי סוו היה לי נייס

תשמעו קטע לייק אני לא יודעת אם זה פאני או סאד~

לייק בשעות של אחר הצהריים הסל (דהה קיצור של סלולארי יא סתומים) הפינקי שלי לא הפסיק לצלצל סוו לא היה לי לענות לקרציות וגם לא יכולתי לזוז סוו ביקשתי מדנה המאמיוש להביא לי אותו וראינו 36 שיחות שלו נענו!! לייק הלווו גט אה לייף יו קרציה אני סוו יוציא צו הרחקה נגד חננות!!!! סוו בדקתי את ההודעות הקוליות וסוו היה שם רק את השיר הזה של גוון סטפני שזה לייק קיוט באט סוו נימאס!... ואז הסל שלי צילצל שוב סוו עניתי... סוו איו, ניראה לי שהחום שלי עלה...

זאת היתה שני!!! איווווווו!!!!!!

לייק היא לא הפסיקה לשים את השיר הזה שלה עם הקליפ של עליסה סוו מעצבן כבר והיא עשתה קול כזה דק וונאבי קיוט וביקשה כל הזמן שאני אסלח לה והיא רוצה להיות איתנו והיא תהיה הבסט פרינד שלי לייק בלה בלה בלה סוו אמרתי לה לסתום וניתקתי! סוו אז הקרציה התקשרה שוב ודנה ענתה לה סוו היתה אמרה לה "תשמעי קרצייה עם עגבת, את לא תהיי בחיים עם הפופיולרס ואז יודעת בדיוק למה! סוו לכי לתפוס לקוחות עם רותם בצומת!!" יאווו דנה אני חולה (לייק רילי חולה! חחחח) עליך נשמה שלי מאמי אם אחותך לא על המחשב עכשיו ואת קוראת את זה תדעי שאת הפרפקט הכי 100ממת בפופיולרס! ביחד איתי לייק אופקורס ^.^

 

 

 

תמשיכו לשלוח עוד מכתבי הערצה! ^.^

 

 

יאוו עברתי את ה30,000 לייק בכלל לא הייתי פה לצלם את זה... סוו מוי מזל טופי לי ^.^

נכתב על ידי , 11/1/2005 23:00  
6524 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

51,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-~*~-ליאתוש!-~*~- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -~*~-ליאתוש!-~*~- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)