לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Open Your Mind


תתמכר, תנסה להגיד שחסר שמגיע לך קצת יותר מהיופי, שאין לך אופי לזה תתמכר למילים של מיכל שאומרת שכל כך חבל שהמים לא דומים לשמיים בכלל

כינוי: 

בת: 36

ICQ: 218640684 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

מפחיד


 

עברתי את החוויה שבנתיים היא הכי מזעזעת שהייתה לי בחיים....

הפיגוע הזה!

להיות חובשת זה לא כיף בכלל!!!
לא כיף לפנות מתים!!!
במיוחד לפנות מהמחשבה שאולי אני מכירה את האנשים....

 

סעמקק

 

אני עדיין לא מעכלת שהייתי שם.. שנגעתי באנשים מדממים...

רע לי.....

 



נכתב על ידי , 5/12/2005 20:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,136
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFrozenSoul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FrozenSoul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)