לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולמו של הג'וני


Johnny's World

כינוי:  Johnny

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

עדכון קצרצר


מופתעים הא?

האמת גם אני, שכחתי שהבלוג הזה קיים |:

 

אני יודע שאני חייב לכל 2 הקוראים הקבועים שלי עדכון ארוך ומפורט, אבל לצערי אין לי זמן

מחר מתחילה תקופת מבחנים לא קלה (למי שמתפלא, אני עדיין לומד לתואר) ואני לא אוכל לעדכן את הבלוג על בסיס קבוע

מה עוד שאין לי מחשב משלי (הוא נשבר בתאונה ביזארית לחלוטין)

 

אז מה כן היה?

ובכן, ששת החודשים האחרונים היו סיוט מהלך.

כל דבר רע שיכול היה לקרות קרה, כמעט כל בן אדם שיכול היה לפגוע בי פגע וכל צרה שחששתי ממנה פקדה אותי

בקיצור, כיף חיים.

 

אבל המצב עכשיו ישתפר, אני אופטימי :)

מה עוד? אני עדיין מחפש את ה-אהבה. זה לא שלא מצאתי אותה, כי מצאתי.

אבל יותר מידי אנשים רצו להרוס את מה שהיה לי ובסופו של דבר גם הצליחו (פסקה קודמת)

 

הממ... התחלתי ללמד קורס

גיליתי מחדש את היכולת שלי לעמוד מול קהל. אולי אני אתחיל לעבוד כקומיקאי, מי יודע :)

הערה: למי שקורא את הבלוג שלי בפעם הראשונה וחושב שאני סתם עוד בחור מדוכא שכותב פוסט, אז דעו לכם שסתם תפסתם אותי ביום לא טוב. אני יכול להיות מצחיק :) (ואפילו יש עדויות לכך - תעברו על הפוסטים הישנים שלי)

 

קניתי גיטרה

אני מנסה ללמוד לבד כבר 3 שבועות איך לנגן עליה ולמען האמת הולך לי לא רע

אבל הגעתי לשלב שבו אני לא יכול ללמוד לבד יותר..

אי אפשר לנגן מבלי לדעת איך להחזיק מפרט :|

 

וזהו, בעצם...

חבל לי שהרבה קשרים שהיו לי התנתקו בגלל הלחץ העצום (כמו אנשים שפעם קראו את הבלוג בימים שהוא היה קצת פופולרי :) )

מי יודע, אולי דברים ישתנו

 

 

בכל מקרה, עכשיו 1:40 ולי יש המון עבודה השבוע

אני מקווה שאני אוכל לעדכן לעיתים תקופות יותר (גם אם אף אחד לא קורא את הבלוג, סתם, בשביל הכיף)

 

ג'וני

(אגב, שאלו אותי בפוסט הקודם אם זה השם האמיתי שלי. זה קיצור של יונתן, אבל כולם קוראים לי ג'וני)

נכתב על ידי Johnny , 2/9/2007 01:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)