לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבועה המנופצת


אני חיה בתוך בועה שמגנה עלי. היא מאיימת להתפוצץ בכל רגע, ולפעמים נוצרים בה חורים קטנים. הבועה שלי היא לא גדולה שמחה וצבעונית, היא קטנה ושחורה,והיא שלי! היא המציאות שלי, החיים שלי, היא אני. היא מאיימת להתפוצץ בכל רגע..או שהיא כבר התפוצצה?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

מלכת האופל ונסיך החלומות..


מלכת האופל ונסיך החלומות

אחד על השני במלחמת מוחות

זה נגד זו כשני זרים

מנסים להסתיר שבעצם אוהבים

 

מלכת האופל ונסיך החלומות

אחת אחר השניה נופלות החומות

זה נגד זו פצחו במלחמת אחים

למי אכפת שפעם היו נאהבים

 

מלכת האופל ונסיך החלומות

אחד ועוד אחד נספרים הקורבנות

זה נגד זו במלחמה שכזו

אין מנצחים רק עוד נופלים

 

מלכת האופל ונסיך החלומות

בעולם המתים פוצחים שוב

במלחמת המוחות

נכתב על ידי ילדת אמצע , 23/4/2006 20:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ילדת אמצע

בת: 36




2,369
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת אמצע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת אמצע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)