לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

נציגת שירות כושלת


זה לא היא אשמה. ככה לימדו אותה. כל פעם שאני מעז להרהר על המוסכמה הזאת נוטים לקפוץ עליי. כך נוצר יחס אישי. אומרים לי. באמריקה זה עובד, אז גם בארץ זה עובד. אומרים לי. מובן שאיש לא הוכיח שזה אכן עובד באמריקה. יוצר יחס אישי. היחס לא אמור להיות אישי. כך לא בעיניי. האם אתם מצפים ליחס אישי ממוסד נותן שירות כלשהו? האם מבחינתו אתם אדם אישי או אולי לקוח. ומדוע צריך יחס אישי ללקוח? ומדוע לקוח זקוק ליחס אישי. תנו לי יחס מקצועי, אל תתנו לי יחס אישי.

על מה אני מדבר? כמובן על הפנייה בשם. כשמטלפנים נציגי שירות הם פונים בשם פרטי.

שלום פינחסה.

שלום.

מדבר שלומי מהוט.

הא? מדוע ששלומי מהוט יפנה אליי בשמי הפרטי. מה אני מכיר אותו? מי הוא בכלל. ולמה הוא מטלפן אליי? כי פעם הייתי לקוח שלהם? של הוט, לא של שלומי. היחס בינינו הוא לא אישי. הוא מקצועי. אז אנא, חסוך לי את הפניה בשמי.

אבל זה עוד טוב. הוא לפחות פונה אליי בשמי. המקרה הבא, הרבה יותר גרוע.

נניח שפינחסה עסקינן שוכר דירה. במהלך שכירת הדירה הוא קונה לעצמו שירותים שונים ומשונים. חלקם כמובן על שמו של בעל הבית, שכן לא נחליף את הדירה לשמו של פינחסה. אז פינחסה דנן שכר שירותי אינטרנט על קו הטלפון של בעל הבית. ואז פינחסה טילפן לבטל את שירותי האינטרנט. נחסוך לכם את הבירוקרטיה.

כן, משה? כך פנתה נציגת השירות אל פינחסה. אבל אני לא משה. אה, טוב אני אעביר אותך.

ויקטוריה? לא, ממש לא. טוב, תן לי תעודת זהות. נתתי.

משה? לא, לא. אני לא משה. אני פינחסה. מתעקש פינחסה.

אהה, פינחס. כן פינחס מה אתה רוצה.

להתנתק.

מדוע משה אתה רוצה להתנתק.

משה הוא בעל הבית, אני רק שכרתי את הדירה וסיימתי.

אהה, הבנתי אז אצטרך דבר עם משה. בסדר.

משה? פנתה אל פינחסה שוב נציגת השירות.

אני לא משה, זה בעל הבית.

אה, פינחס, אז דיברתי עם בעל הבית וזה בסדר. אתה רוצה אולי בכל זאת מבצע, פינחס?

בשלב זה כבר ברור לכולכם. במהלך כל אותה שיחה לא הצליחה נציגת השירות לפנות אל פינחסה אפילו פעם אחת בשמו הנכון. ויקטוריה, משה, פינחס, אבל אף פעם לא פינחסה. אז נכון, פינחסה הוא שם נדיר. אבל כל הרעיון של פניה בשם קצת מפוספס אם פונים בשם הלא נכון.

אז כן, לאלי, משה, אבי, יוסי, מלכה, פנינה, דבורה, ואפילו ויקטוריה, אין שום בעיה לפנות בשם הנכון. אבל מה עם אלכסיי? סבטה? פארס? אביהו? תמנע? מה איתם? הרי ברור שהפניה אליהם תמיד מתפספסת? השימוש בשם תמיד מעצבן אותם, כי לא יודעים איך לפנות אליהם? אז למה?

כי זה יוצר יחס אישי. כן, בטח.

תפסיקו לנסות ליצור יחס אישי עם הלקוחות. תיצרו איתם יחס מקצועי. הם יעריכו זאת הרבה יותר.

 

 

ומחר אולי נכתוב כאן מה באמת קרה ביציאת מצרים.

נכתב על ידי , 31/3/2007 11:42   בקטגוריות דיאלוגים, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 21

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,150
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)