לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בדרך להגשמה עצמית


הייייייייי מישהו שומע אותייייייייי?????

כינוי:  chip

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

השתחררתי


יא אללה.

 

השתחררתי...

אני כבר אחרי שבוע של חופש מוחלט.

 

אז-

עשיתי קורס טרום צבאי של ארבעה וחצי חודשים

שירתי במשך שנתיים בסדיר

ואז עוד חתמתי קבע לחודשיים (בעיקרון לארבעה אבל זה איכשהו נעלם...)

 

היה לי אחלה של שירות!

כמובן שלא כולו היה כך, אבל במבט לאחור- אני באמת מרגישה שעשיתי משהו טוב.

אני באמת מרגישה שנתתי מעצמי ושקיבלתי לא פחות.

 

אני יוצאת מהצבא כשאני אחרת

בטוחה יותר בעצמי

פחות ביישנית (או לפחות יודעת איך לווסת את זה)

ובעיקר יודעת להדריך!

 

למדתי להדריך! לעמוד מול אנשים וללמד אותם!

לדבר אליהם ולדעת שהם מעריכים אותך.

 

קיבלתי כל כך הרבה פידבקים מחניכים

והבנתי שכנראה זה הדבר הנכון בשבילי..

 

 

אני מסיימת צבא בהרגשה שהדבר היחידי שאני יודעת על העתיד שלי

הוא שאני רוצה שתהיה בו חוויות החינוך.

 

זו יכולה להיות הוראה

זה יכול להיות ניהול

אני בעיקר רוצה להגיע למשרד הנחשק הזה ולעשות בו שינויים.

 

אני נשמעת כל כך פלצנית

אבל אני חדורת מוטיבציה פתאום להיכנס לעולם החינוך ולא לצאת ממנו לעולם-

או לפחות עד שלא אשיג את מטרותיי.

 

 

אני לא מרגישה שאני מצליחה עוד להעביר כאן את ההרגשה שלי

סיימתי צבא ויש לי כל כך הרבה מה להגיד,

אולי זה פשוט לא הטיימינג המתאים...

ואולי איבדתי את זה- את היכולת לבטא בכתיבה.

 

 

אולי אחכה להזדמנות אחרת :)

 

 

בכל אופן, לא אכפת לי שזה יוצא קר ומנוכר

אני רוצה לספר על מעללותיי בתקופה האחרונה...

 

 

 

בפעם האחרונה שכתבתי- הזכרתי את זה שהתחלתי לצאת עם מישהו

אז כן, יצאנו והיינו ביחד- וזה נמשך כ4 חודשים נפלאים-

אולי הכי נפלאים שהיו לי עם מישהו.

 

הקשר הזה עשה לי הרבה חדש בחיים,

איבדתי את בתוליי בעיקר :)

 

הקשר הזה היה מאוד משמעותי והדרך שבה הוא נגמר גם כן הייתה בשבילי שונה-

הוא לא נגמר כי הפסקתי לאהוב ואין ספק שזה עדיין קצת קשה.

אנחנו עדיין בקשר פה ושם, מי כמוני יודעת כמה אני גרועה בלנתק קשר לחלוטין...

אבל זה טוב לי להיות איתו בקשר- הוא בנאדם מדהים ואין לי ספק שאני רוצה אותו בחיים שלי באופן כזה או אחר...

 

 

עכשיו כשאני משוחררת אני מחפשת עבודה ממש מהר

לא טוב לי לשקוע בחוסר מעש הזה...זה מנוון לי את הנשמה..

ביולי אני אתחיל קורס פסיכומטרי (שוב) בתקווה שהחוויה הפעם תהיה קצת פחות כואבת.

 

 

 

יש הרבה חששות עכשיו

העתיד לא כל כך ברור

ובעיקר מפחיד

 

מקווה שהחודשים הבאים קצת יבהירו לי על המשך החיים שלי

על הרצונות שלי ועל האנשים שנמצאים בעולם שלי

מקווה שדברים קצת יקבלו צורה וסדר- כי כרגע הכל כל כך מבולגן שזה מטריף...

 

 

 

(אה, כמעט עשיתי את אהבת חיי בערך- אבנר- יכלתי אם רציתי, לא רציתי. אבל היו דברים- וי גדול.)

 

 

 

 

 

שיהיה לילה טוב...

נתראה ברגעי השראה מוצלחים יותר :)

נכתב על ידי chip , 23/5/2009 01:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,557
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchip אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chip ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)