לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שתיים במחיר אחת


"תמזגי לי שוקו חם, נראה מה יש בטלוויזיה" (בתרי זוזי, "העיקר הבריאות")

כינוי: 

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

היוש


אם בכלל יש כאן מישוי.


לרגל סגירת ישראבלוג הממשמשת ובאה נכנסתי וגיביתי את בלוגי.


ואז התחלתי לקרוא מההתחלה.


עדיין לא גמרתי לקרוא כי, בואנה, כמה כתבתי, אבל לפני שהוא ירד מהאוויר ולא אוכל עוד להגיד למי שבכל זאת יקבל הודעה על פוסט חדש (בשנים האחרונות נעלתי אותו, אבל אשחרר את המנעול עכשיו כי יאללה יאללה אפשר לחשוב גם ככה תכף ישראבלוג תיבלע אל תוך החור השחור שאליו נעלמו גם כל הביקורות שכתבתי בקיוב. וואטס אפ ווית' דאט, אבי?!) את מה שיש לי לומר.


א. פשיה, איזו טיפשה הייתי


ב. גם אם הייתי חוזרת לעצמי של 2004 ואומרת לה משהו היא לא הייתה מאזינה מרוב שהטיפשות והדיכאון סתמו לה ת'אוזניים


ג. הקפתי את עצמי באנשימות משו משו. באמת. אני קוראת את התגובות ואומרת וואלה, היה להם.ן אכפת ממני. ממש. הן.ם אשכרה דאגו לי ואהבו אותי ותמכו בי, אנשימות שבקושי הכירו אותי (אבל חלקםכן איתי עד היום).


ד. תודה


ה. אני אחלה. אם אתם רוצים לשמור על קשר איכשהו, אני בטוויטרפייסבוקאינסטגרם. המייל אותו מייל. מקווה שכולכםן בטוב. 


ו. רציתי להדביק תמונה של חבצואלה שלי, הממשק לא משתף פעולה. אבל יש לי חבצואלה מופלאה ומהממת ונהדרה ומצחיקה. מאחלת לכולםן חבצואלה. 


ז. היו שלום ותודה על הדגים, כן, שוב. 


 


 


נכתב על ידי , 24/12/2017 10:31  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





42,860
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאפודית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאפודית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)